Saturday, September 21, 2024

Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "E ka Wolfgang Hampel, mahalo nui iā ʻoe no ka ʻōlelo ʻakaʻaka a me ka hoʻohenehene. i kākau ʻia iā mākou, i kēia manawa ua hoʻoholo e koho i ka poʻe Demokarata a me Kamala Harris E like me kā mākou i ʻike ai ma kāna mau leka, ʻo Betty MacDonald he Democrat i manaʻoʻiʻo ʻia a makemake ʻo ia i ka ʻōlelo ʻakaʻaka o ka lanakila ʻelua ʻo Betty MacDonald Memorial Prize Wolfgang. Ua ʻae pū ʻo Hampel!

Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "E ka Wolfgang Hampel, mahalo nui iā ʻoe no ka ʻōlelo ʻakaʻaka a me ka hoʻohenehene. i kākau ʻia iā mākou, i kēia manawa ua hoʻoholo e koho i ka poʻe Demokarata a me Kamala Harris E like me kā mākou i ʻike ai ma kāna mau leka, ʻo Betty MacDonald he Democrat i manaʻoʻiʻo ʻia a makemake ʻo ia i ka ʻōlelo ʻakaʻaka o ka lanakila ʻelua ʻo Betty MacDonald Memorial Prize Wolfgang. Ua ʻae pū ʻo Hampel! ʻO Wolfgang Hampel, ka mea kākau o "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele," ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau e like me ka nui o ka poʻe hoʻohewa a me ka poʻe heluhelu: "Ua loaʻa i ka poʻe Repubalika kahi phobia pōpoki? Ua ʻōlelo ʻo J.D. ʻO Vance me kāna mau ʻōlelo haʻahaʻa e pili ana "nā wahine pōpoki keiki ʻole" a i kēia manawa ke hoʻolaha nei ʻo Donald Trump i ka moʻolelo moʻolelo e ʻai ai ka poʻe malihini i nā pōpoki, i hōʻole koke ʻia e nā mākaʻi. Ua kau inoa ʻo Taylor Swift i kāna leka kākoʻo no Kamala Harris lāua ʻo Tim Walz "Me ke aloha a me ka manaʻolana, ʻo Taylor Swift ka wahine pōpoki keiki ʻole"! Aloha! ʻO ia ka pane pololei! ʻAʻole i ʻoi aku ka maikaʻi! ʻAʻole hauʻoli nā kāne ʻelua me kā lākou cat phobia i kēia. ʻO Wolfgang Hampel he ʻelua manawa i loaʻa i ka Betty MacDonald Memorial Award no kāna mau haʻawina koʻikoʻi i ka satire a me ka palapala. Ma o kāna mau nīnauele kūʻokoʻa me ka ʻohana a me nā hoaaloha o Betty MacDonald a me ka moʻolelo biography Betty MacDonald, kaulana ʻo ia me nā mea pā Betty MacDonald ma 40 mau ʻāina i lawe pū i "Satire kaʻu holoholona punahele" i ko lākou puʻuwai palapala. ʻO ka mea kākau hoʻi ka mea lanakila o ka hoʻokūkū SWR Ingrid Noll. ʻO kāna mau hana, ʻo ia hoʻi ka puke "Satire is my Favorite Animal," i ʻike ʻia no kā lākou ʻakaʻaka kūʻokoʻa a me ka nānā ʻana. Ua ʻike ʻo Wolfgang Hampel i ka hōʻike ʻana i nā kūlana o kēlā me kēia lā a me nā nāwaliwali o ke kanaka ma ke ʻano ʻakaʻaka a hohonu, kahi e loaʻa ai iā ia ka mahalo nui ʻia e ka poʻe heluhelu a me nā mea hoʻohewa. --------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel ----------------- Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma ka mea kākau Heidelberg papa kuhikuhi ----------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden