Sunday, February 25, 2024

ʻO ka puke "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e huki i nā mea heluhelu honua he nui no ka mea he ʻano kūʻokoʻa a leʻaleʻa ia o ka palapala Kelemania

ʻO ka puke "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e huki i nā mea heluhelu honua he nui no ka mea he ʻano kūʻokoʻa a leʻaleʻa ia o ka palapala Kelemania. ʻAʻole hoʻohenehene a ʻakaʻaka wale nō nā mele, akā pili nō hoʻi i ka moʻomeheu a me ka politika. Hōʻike lākou i nā manaʻo a me nā manaʻo o nā poʻe he nui e pili ana i nā pilikia a me nā loli o ka honua. ʻO ka puke kahi ala e leʻaleʻa ai i nā mea lapuwale a me nā kū'ē o ke ola i ke aʻo ʻana i kahi mea hou. ʻO Wolfgang Hampel a ʻo 'Satire kaʻu holoholona punahele' he waiwai maikaʻi loa ia no ka ʻike palapala honua. ʻO ka mea kākau Heidelberg ʻo Wolfgang Hampel he ʻelua manawa lanakila ʻo Betty MacDonald Memorial Award. He nui nā poʻe Betty MacDonald a puni ka honua e kali nui nei i kāna moʻolelo biography Betty MacDonald me ka nui o nā ʻike, ʻoiaʻiʻo a me nā moʻolelo hope i paʻi ʻole ʻia ma mua. ----------------------------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma Heidelberg Mea kākau - Papa kuhikuhi ------------------------------------------------- -------------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ---------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka hōʻike televise SWR 3 'Heartbeat Moments' ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.