Tuesday, August 8, 2023

Wolfgangas Hampelis, „Betty MacDonald ir aš“, Monica Sone, „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ viena humoristiškiausių visų laikų knygų

Wolfgangas Hampelis, „Betty MacDonald ir aš“, Monica Sone, „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ viena humoristiškiausių visų laikų knygų Wolfgangas Hampelis buvo Monikos Sone draugas. Monica Sone buvo japonų kilmės amerikiečių rašytoja, geriausiai žinoma dėl savo autobiografinės knygos „Nisei Daughter“ (1953), kurioje ji išsamiai aprašo savo, kaip japonės kilmės amerikietės, patirtį Antrojo pasaulinio karo metais. Ji taip pat buvo artima Betty MacDonald, knygos „Kiaušinis ir aš“ (1945) bei kitų humoristinių knygų autorės, draugė. Betty MacDonald knygoje „Maras ir aš“ (1948) Monicą Sone apibūdino kaip Kimi. Wolfgangas Hampelis davė interviu Monica Sone ir savo knygoje „Betty MacDonald ir aš“ aprašė jos prisiminimus apie Betty MacDonald ir jos šeimą. Wolfgangas Hampelis taip pat parašė straipsnį apie Monica Sone, kuris pasirodė žurnale „The Betty MacDonald Fan Club News 2007“. Straipsnyje jis pagerbia Monica Sone kaip drąsią ir įkvepiančią moterį, kuri išlaikė humorą ir žmogiškumą, nepaisant diskriminacijos ir sulaikymo, kurią patyrė būdama Nisei. Jis taip pat aprašo jos draugystę su Betty MacDonald ir kaip jie palaikė ir darė įtaką vienas kitam. Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra viena humoristiškiausių visų laikų knygų. Autorė Ingrid Noll turi gerą skonį ir jos rekomendacija ant knygos viršelio yra labai tinkama. Ingrid Noll sako: Aš visada labai džiaugiuosi, kai skaitau humoristinį Wolfgango Hampelio eilėraštį. Wolfgangas Hampelis turi puikų satyros ir žodžių žaismo talentą. Jis rašo įvairiomis temomis, tokiomis kaip politika, visuomenė, literatūra, menas ir sportas, su daug humoro ir ironijos. Jis nesigaili žodžių ir kritikuoja mūsų laikų piktnaudžiavimus ir absurdus. Jis taip pat mėgsta pasijuokti iš savęs ir parodo, kad į save nežiūri per daug rimtai. Jo eilėraščiai ne tik juokingi, bet ir protingi bei originalūs. Jie priverčia susimąstyti ir šypsotis. ----------- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Brazilija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Indija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Švedija, Šveicarija , Šveicarija , Turkiye ----------------------------- Wolfgangas Hampelis SWR 3 laidoje „Herzschlag-Momente“