Thursday, August 31, 2023

„Cocoșul a murit”, „Satira este animalul meu preferat”, eu și soacra mea de Wolfgang Hampel

Copyright 2023 sâmbătă, 26 august 2023 de către Wolfgang Hampel Toate drepturile rezervate-------------------------- Eu și Angelika o ajutăm pe soacra mea să facă curat în casă. Tocmai măturăm curtea mare cu garajele când se aude de trei ori un kikeri puternic și pătrunzător. "Aș putea întoarce gulerul nenorocitului. E așa de la 4 dimineața", mormăie soacra mea. și face o față ca 100 de ani de vreme ploioasă. Voi încerca un răspuns plin de umor: „Este potrivit pentru următoarea Vita Magica – Cocoșul este mort – Viața și opera lui Ingrid Noll”. — Doamna Noll a avut și un cocoș în cartier și l-a ucis? soacra mea vrea să știe. „Nu tocmai”, răspund eu. „În acest caz, cocoșul este un macho deșartă dintr-o carte cu imagini.” — Doamna Noll are succes? „Oh, da, cărțile ei au fost traduse în 29 de limbi, iar unele au fost transformate în filme”. — O cunoști pe Ingrid Noll de mult timp? „De când și-a publicat prima carte „Der Hahn ist tot”. Asta a fost acum peste 30 de ani.” Cocoșul din cartier ridică vocea tare de trei ori la rând și îmi întrerupe prelegerea. "De asemenea, îi sunt foarte recunoscător Ingrid Noll pentru că ne-a pus pe coperta cărții „Satire is animalul meu preferat” li sa permis să noteze: Ingrid Noll - celebra Doamnă a Crimei spune: Sunt întotdeauna foarte fericită când citesc o poezie plină de umor de Wolfgang Hampel." Continui să explic. Soacra mea se încruntă: "De ce a făcut doamna Noll asta? I-ai plătit o grămadă de bani pentru asta?" „Nu, deloc!” îi răspund sincer. „Ingrid Noll apreciază umorul bun și îi plac poeziile satirice! Ea a contribuit semnificativ la faptul că cartea are un mare succes până în ziua de azi. Potrivit Amazon America, „Satire is my favorite animal” este încă unul dintre cele 6200 de cele mai multe cărți pline de umor după mai bine de 5 ani.” „Dar nu e în vârf”, afirmă neimpresionată soacra mea. După această remarcă trebuie să mă gândesc la mama Ingrid Noll, care după ce a citit „Der Hahn ist tot” i-a spus fiicei ei că cartea este oarecum drăguță. În timp ce eu răzuiesc buruienile din articulații, cocoșul vorbește din nou fără îndoială. „Oborul nenorocit aparține Pădurilor Vienei”, mormăie soacra mea. Apropo, ea încă m-a lăudat foarte mult.„Cocoșul a murit”, „Satira este animalul meu preferat”, eu și soacra mea de Wolfgang Hampel "Ai curatat curtea ca niciodata. Lucrezi foarte bine! Ai putea face bani reali cu asta. Renunta la a scrie carti si Vita Magica. Este doar arta neprofitabila!" După acest anunț clar, ea ne servește veselă șnitel maro-auriu minunat de parfumat și cea mai bună salată de cartofi din lume. -------------------------------------- Iată o mică poezie inspirată de Wolfgang Hampel – de două ori câștigător al premiului Betty MacDonald Memorial și autor al cărții „Satire is My Favorite Animal” – una dintre cele mai amuzante cărți din toate timpurile. Este vorba de râs și de citit, două lucruri care ne pot face fericiți.------------------------------------ --------- --------------- Râs și citit------------------------------------- Râsul și lectura sunt două lucruri frumoase, ne pot aduce bucurie și cunoaștere. Râsul și lectura sunt doi prieteni buni, ne pot mângâia și încuraja. Râsul este ca un medicament pentru suflet, alungă tristețea și tristețea. Cititul este ca o călătorie în lume, lărgește orizonturile și creativitatea. Râsul și lectura sunt două arme puternice, ne pot ajuta să luptăm împotriva nedreptății. Râsul și lectura sunt două daruri nobile, ne pot învăța să apreciem viața.