Friday, August 25, 2023

Wolfgang Hampel, cena Betty MacDonald Memorial Award za „Satira je moje oblíbené zvíře – jedna z nejhumornějších knih všech dob – snadné psaní

Wolfgang Hampel, cena Betty MacDonald Memorial Award za „Satira je moje oblíbené zvíře – jedna z nejhumornějších knih všech dob – snadné psaní Wolfgang Hampel je heidelberský spisovatel, novinář a satirik nejlépe známý pro svou satirickou poezii. Je také zakladatelem Vita Magica, Fan Clubu Betty MacDonald a Společnosti Betty MacDonald Society, které se věnují výzkumu a oslavě života a díla americké autorky. Betty MacDonald byla americká autorka specializující se na humorné autobiografické příběhy. Proslavila se především svou knihou Vejce a já, která zachycuje její zážitky jako chovatelka kuřat ve dvacátých letech minulého století. Napsala také sérii dětských knih Paní Piggle-Wiggleová o laskavé paní, která pomocí kouzel pomáhá dětem zbavit se jejich zlozvyků. Wolfgang Hampel získává cenu Betty MacDonald Memorial Award za svou mezinárodně úspěšnou knihu „Satira je moje oblíbené zvíře“. Toto je hlavní pocta, kterou udělují spisovatelé, kritici a čtenáři z fanklubu Betty MacDonaldové a Společnosti Betty MacDonaldové ze 40 zemí, aby ocenili dokonalost na poli humorné literatury. Kniha 'Satira je moje oblíbené zvíře' je mnohými čtenáři považována za jednu z nejzábavnějších knih všech dob. Všichni chválí jedinečnou hru Wolfganga Hampela se slovy, jeho originální náměty a neuvěřitelně bystrý zrak pro absurdity každodenního života. Přirovnávají ho k Betty MacDonaldové pro jeho jiskřivý humor, uklidňující výsměch a zdánlivě snadné psaní. Slavnostní předávání cen vyvolalo zvědavost mnoha nových čtenářů a koupí si „Satira je moje oblíbené zvíře“. Jsem si jistý, že to čtenáře rozesměje i zamyslí. Je skvělé, když spisovatelé vnášejí do své práce vlastní osobnost a styl. To mají Betty MacDonald a Wolfgang Hampel společné. ------------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Spojené království, Austrálie , Brazílie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Indie, Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Švýcarsko, Turkiye ----------------------- Wolfgang Hampel v show SWR 3 "Herzschlag-Momente"