Monday, December 28, 2020

Vācijas un citu valstu gadījumā: vai ESP rezultāti ir patiešām godīgi?

Linde Lund Kāds ir iemesls, kāpēc Vācija uzvarēja tikai divas reizes? Es esmu no Zviedrijas un varu pateikt iemeslu. Tas ir tāpēc, ka Skandināvijas žūrijas balso par otru un ļoti bieži nozog Vāciju un citas valstis pelnīto uzvaru. Labākais piemērs tam bija ESC 1985 ar neaizmirstamas komponistes un dziedātājas Hannas Halleres brīnišķīgo ierakstu Vācijā “Für alle” (visiem). Tas tiešām ir kauns, un mēs, ESC fani no Skandināvijas, ļoti labi zinām šos faktus. Mēs par to esam ļoti skumji. Es esmu no Zviedrijas Mēs uzvarējām 6 reizes ESC, bet ne tāpēc, ka mums būtu labākās dziesmas. Nepavisam! Mēs uzvarējām Skandināvijas solidaritātes dēļ, un tas nav godīgs rezultāts. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------- Fils Kolklou Linde Lund Man vajadzēja trīs stundas, lai atrastu vārdus, kā to uzdot bez zvēresta, bet kādi jums piemēri? -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------- Patriks Bergmans Fils Kolklou, es tev piekrītu -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----- Linde Lund Es pieminēju 1985. gadu. Skandināvija bloķē balsošanu. Visi to zina. Tādai valstij kā Vācija, Spānija vai Itālija vajadzēja uzvarēt vēl vairākas reizes, bet Vācijas gadījumā tā ir sarežģītāka problēma. Notiek bloķēšana un, ja jūsu kaimiņi, piemēram, Austrija vai Šveice, nedod jums punktus, jums nav iespēju uzvarēt. Tas ir laimīgs arī 1981. gadā. Vāciete Lena Valaitis bija favorīte, kurai vajadzēja uzvarēt ESC. Bet Šveice viņai deva 0 punktus, lai gan viņas dziesma Johnny Blue bija milzīgs hit Šveicē. Mums Zviedrijā ir tāds teiciens, un daudzi ESC fani par to smejas: Mēs varam nosūtīt ESC nepatīkamus crapus, bet pasaule to mīl un padara mūs par uzvarētājiem. Tas mums ir lieliski, bet nemaz nav godīgi. Es varētu turpināt un turpināt. Līdzīgi bija arī 1999. gadā Jeruzalemē. Zviedrija vēlējās uzvarēt, un mēs ļoti baidījāmies pēc tam, kad Dana International preses konferencē teica, ka Vācija ir viņas favorīte un tai vajadzētu uzvarēt. Un kurš bija uzvarētājs. Zviedrija ar ļoti lētu ABBA versiju. Man ļoti patīk oriģināls, bet man nepatīk šī ļoti lētā kopija. Atvainojiet, lūdzu.