Thursday, September 19, 2024

"Pino i ko mākou ʻāina": 111 Hoʻomaka ka poʻe Repubalika e kipi iā Trump

Mercury "Pino i ko mākou ʻāina": 111 Hoʻomaka ka poʻe Repubalika e kipi iā Trump Paukū na Nils Hinsberger • 57 miliona • 3 minuke manawa heluhelu Ma mua o ke koho balota 2024 US Ke kūʻē nei nā luna palekana aupuni a me nā lālā Repubalika o Congress iā Trump - a kākoʻo iā Kamala Harris. Wakinekona, D.C. - Ma kahi neʻe i ʻike ʻole ʻia, ʻoi aku ma mua o 100 mau luna palekana aupuni a me nā lālā o ka ʻAhaʻōlelo mai ka Republican Party i ʻōlelo kūʻē iā Donald Trump. Hoʻomaopopo lākou he "kūpono ʻole ʻo ia e lawelawe hou ma ke ʻano he pelekikena" a he "pilikia i ko mākou ʻāina," e like me ka New York Times i ʻōlelo ai mai kahi leka hui mai nā hoa kūʻē ʻo Trump. Ke kokoke loa nei i ke koho balota ʻAmelika i ka makahiki 2024 i Nowemapa, ua hōʻailona kēia neʻe i kahi hoʻomaha koʻikoʻi i ka ʻāina politika o ʻAmelika i kēia manawa, kahi i manaʻo ʻia ai ke kākoʻo ʻana iā Trump i loko o ka pāʻina. ʻO nā mea hōʻailona o ka leka, ʻo ia hoʻi nā mea hoʻohewa lōʻihi ʻo Trump a me nā mea kākoʻo mua, e hoʻohewa ana i ka "pilina maʻamau" o Trump no nā alakaʻi authoritarian e like me Vladimir Putin a me Xi Jinping. Hoʻopiʻi lākou iā ia no ka mālama ʻole ʻana i nā ʻano o ka ʻano kūpono, "etika a me ke kānāwai" a me ka hoʻoholo ʻana i nā hoʻoholo ʻino i ka palekana aupuni, ʻōlelo ʻo The Hill mai ka leka. Ke nalowale nei ʻo Donald Trump i ke kākoʻo ma mua o ke koho balota 2024 US "Ua hoʻomaikaʻi ko mākou poʻe ʻenemi" - Ua puhi ka poʻe Repubalika i kahi leka wehe kūʻē iā Trump ma mua o ke koho balota ʻAmelika ʻO nā mea hōʻailona koʻikoʻi he mau kākau ʻōlelo pale mua e like me Chuck Hagel a me William S. Cohen, nā luna CIA kahiko e like me Michael V. Hayden a me William H. Webster, a me ka Luna Hoʻokele o ka National Intelligence John D. Negroponte. Ua pūlima pū kekahi mau lālā o ka ʻAhaʻōlelo e like me Charles W. Boustany Jr. a me Barbara Comstock i ka leka. Hōʻike kēia hui ma ke ʻano he pelekikena, ua "paipai ʻo Trump i nā haunaele i kēlā me kēia lā i ke aupuni, hoʻomaikaʻi i ko mākou ʻenemi a hoʻohaʻahaʻa i ko mākou mau hoa aloha." Hoʻohewa maoli ka poʻe pūlima i ka hoʻoulu ʻana o Trump e hoʻouka i ka Capitol ma Ianuali 6, 2021, a lākou i manaʻo ai he uhaki i kāna hoʻohiki ʻana a me ka pōʻino i ka ʻāina. I loko o kā lākou leka, ua ʻōlelo lākou i ka Hope Pelekikena mua o Trump ʻo Mike Pence: "ʻO ka mea e hoʻokiʻekiʻe iā lākou iho ma luna o ke Kumukānāwai, ʻaʻole pono e lilo i Pelekikena o ʻAmelika Hui Pū ʻIa ʻo Pence ua ʻōlelo kūʻē kūʻē ʻo ia i ke kākoʻo ʻana iā Trump i ke koho balota ʻo ʻAmelika." "ʻAʻole ia he mea kupanaha ʻaʻole wau e hoʻolei i kaʻu kākoʻo ma hope o Donald Trump i kēia makahiki," haʻi ʻo ia iā Fox News i kēlā manawa. Ma mua o ke koho balota ʻAmelika 2024: Kūʻē ʻo Republicans iā Trump - a kākoʻo iā Harris ʻOiai ʻo kona kūʻē ʻole ʻana me Kamala Harris ma kekahi mau kumuhana kulekele, kākoʻo ʻo Republicans iā ia ma ke ʻano he alakaʻi e pale mau nei i ka "rule of law, democracy a me nā kumukānāwai," wahi a ka Times. Ma kā lākou leka, kuhikuhi lākou i kā lākou kākoʻo no ka bila palekana palena palena bipartisan a me kā lākou kākoʻo ʻana i nā hoa pili US ma ke ʻano he mau hiʻohiʻona o kā lākou alakaʻi alakaʻi. Ua ʻike ʻia ke kākoʻo no Harris i ka ulu ʻana o ka poʻe Repubalika e kūʻē kūʻē iā Trump. ʻOi aku ma mua o 230 mau limahana Repubalika kahiko a me ka Loio Kuhina mua ʻo Alberto Gonzales i hōʻike koke aku nei i kā lākou kākoʻo iā Harris. ʻO ka mea hou loa, ua hoʻomaka kahi hoʻolaha i kapa ʻia ʻo "Republicans against Trump". Ua hoʻopuka ka hui i nā miliona miliona i nā kiʻi kīwī i hoʻolālā ʻia e hōʻole i ka poʻe koho koho ʻole mai ke koho balota ʻana iā Trump, ua hōʻike ʻo CBC News. ʻO nā mea hōʻailona o ka leka, ʻo ia hoʻi, e hoʻokūpaʻa ana i kekahi mau mea e pili ana iā Harris "pale i ka hoʻohālikelike ʻia me" ʻo Trump i hōʻike ʻia i ka chaotic a me ka pono ʻole. Hoʻomaopopo lākou ʻaʻole ʻo ke ʻano ʻike ʻole o Trump i ke ʻano kūkākūkā, akā hiki ke alakaʻi i nā "hopena weliweli honua."