Friday, September 20, 2024

ʻO Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "Ua lawa! Pono nā Repubalika e wehe koke iā Donald Trump mai ka hoʻolaha pelekikena. ʻO ia ka mea i hoʻopaʻi hewa ʻia e hoʻolaha i ka wahaheʻe a me ka inaina, e hoʻokaʻawale i ke kaiāulu a hoʻohenehene i nā waiwai kanaka. 111 mau Repubalika i ao ikaika aku ia ia a kākoʻo iā Kamala Harris!"

ʻO Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "Ua lawa! Pono nā Repubalika e wehe koke iā Donald Trump mai ka hoʻolaha pelekikena. ʻO ia ka mea i hoʻopaʻi hewa ʻia e hoʻolaha i ka wahaheʻe a me ka inaina, e hoʻokaʻawale i ke kaiāulu a hoʻohenehene i nā waiwai kanaka. 111 mau Repubalika i ao ikaika aku ia ia a kākoʻo iā Kamala Harris!"---------------- news.de Ua weliweli ʻo Donald Trump me ka haʻi ʻōlelo: Ua hoʻopiʻi ʻo Ex-peresidena i nā Iudaio no ka lanakila ʻana i ke koho balota ʻatikala e ka mea hoʻoponopono news.de Tobias Rüster • 55 miliona • 2 minuke manawa heluhelu ・Makemake ʻo Donald Trump e lilo hou i Pelekikena ʻAmelika ・Hoʻouka ʻo "The Don" i nā Iudaio no ka nele o ke kākoʻo ・Inā he pio, he nui ka hana a nā Iudaio me ia. Ke hoʻomaka mālie nei ka pae hoʻoholo o ka hoʻolaha koho pelekikena ma USA. Makemake ʻo Donald Trump e lanakila i ke koho balota no ka lua o ka manawa ma hope o 2016 a koho ʻia ʻo ia ka Pelekikena 47th o ʻAmelika Hui Pū ʻIa. ʻO kāna hoa paio ʻo US Hope Pelekikena Kamala Harris ma hope o ka haʻalele ʻana o ka Pelekikena ʻAmelika ʻo Joe Biden mai ka heihei. Ke hana nei ʻo Trump i kahi hoʻouka kaua weliweli. Inā e eo i ke koho balota, wehewehe ʻo ia, ua ʻike mua ʻo ia i kekahi o nā mea hewa. ・ ʻAʻole hiki i ka Don ke hoʻōki i kona hāʻule ʻana ・Hoʻoweliweli ʻo Trump Vice Vance me ka huaʻōlelo "kauā" ʻono ʻole ・Ma hope o ka hui ʻana hilahila, hoʻohenehene ʻia iā Trump ・Loaʻa i ke aliʻi Kremlin nā ʻoluʻolu mai ka pelekikena mua ・Makemake ʻo "The Don" e wehe koke i ka "Criminals and Insane". Hoʻouka ʻo Donald Trump i nā Iudaio ma USA: Ua hoʻopunipuni ʻia ʻo ia i ke koho balota I kona hele ʻana i ka Israeli American Council (IAC), ua haʻi ʻo Donald Trump he mana koʻikoʻi ka heluna Iudaio o ʻAmelika i kāna lanakila koho. I nā wā koho i hala iho nei, ua hōʻole nui lākou i ke kākoʻo iā ia. ・Ua haʻi ʻo "The Don" i kāna poʻe hoʻolohe Iudaio ua kākoʻo ʻia ʻo ia e 24 pākēneka wale nō o ka poʻe koho balota ma 2016 a me 29 pākēneka i 2020, "ʻoiai nā mea a pau aʻu i hana ai no ka ʻIseraʻela." ・ "E haʻi aku au iā ʻoe ma ke ʻano maʻalahi a me ka ʻoluʻolu e like me kaʻu e hiki ai: Ua hoʻopunipuni ʻia wau e ka poʻe koho balota he poʻe Iudaio. Ua haʻalele ʻo Trump i ka poʻe me kāna hoʻouka ʻana i ka poʻe koho balota Ua kuhikuhi ʻo Donald Trump i ka poʻe koho balota o ka poʻe Iudaio ma US "he nui ka hana me ia" inā e nalowale ʻo ia i ke koho pelekikena. Ma ka manawa like, ua ʻōlelo ʻo 78 makahiki i nā noiʻi hou e hōʻike ana i ke kākoʻo ākea ma waena o nā poʻe koho balota no US Hope Pelekikena Kamala Harris (kokoke 65 pakeneka). Ua hoʻouka ʻia ʻo Trump no ka ʻōlelo hoʻolaha hoʻolaha Nui ka weliweli ma hope o kēia mau ʻōlelo. "He mea hoʻopailua a weliweli kēia a pono e hoʻāhewa ʻia e nā ʻAmelika a pau," i kākau ai ka loio ʻo Andrew Weinstein, ka mea i pani i ka United States ma United Nations, ma kāna moʻokāki ma ka lawelawe leka pōkole X (ka Twitter ma mua). "ʻO ka ʻōlelo hoʻopiʻi Anti-Semitic e like me kēia e ʻoi aku ka palekana o ke ola o nā Iudaio," i hoʻohui ai ʻo ia.