Tuesday, September 17, 2024
Astrid Lund - L'urganizatore di u fan club di Betty MacDonald: "Taylor Swift hè u cantante più famosu in u mondu. Donald Trump pò solu sognu di stu successu. Ùn possu micca capisce cumu una donna pò votà per questu omu macho cun un record criminale. resta un sicretu per mè "
Astrid Lund - L'urganizatore di u fan club di Betty MacDonald: "Taylor Swift hè u cantante più famosu in u mondu. Donald Trump pò solu sognu di stu successu. Ùn possu micca capisce cumu una donna pò votà per questu omu macho cun un record criminale. resta un sicretu per mè "----------------------------------------- -----
Watson
I sustenidori MAGA di Trump sò completamente impauriti dopu a nova publicazione di Taylor Swift
Articulu di Anna Von Stefenelli • 1 ora • 3 minuti di lettura
Donald Trump si taglia in carne cù i so cumenti nantu à Taylor Swift.
Ci hè statu parlatu di un pussibili fattore Swift in l'elezzioni di i Stati Uniti per un bellu pezzu. Descrive l'influenza di a cantante star Taylor Swift in l'elezzioni presidenziale. Per via di a so enorme pupularità, puderia influenzà un numeru decisivu di votanti. Un sondaghju da u Redfield & Wilton Strategies Institute hà truvatu chì u 18 per centu di l'elettori americani anu più prubabile di vutà per un candidatu chì preferanu.
Swift hà tenutu in daretu per un bellu pezzu.
Taylor Swift hè a cantante più famosa in u mondu.
Ma pocu dopu à u duellu TV trà i dui candidati Kamala Harris è Donald Trump, hà finalmente cunfessu: ella vole vutà per u Democraticu Harris.
Donald Trump: ODIU TAYLOR SWIFT
Una dichjarazione audace contr'à una stella chì hè cunsideratu u cantante più successu di u nostru tempu è gode di una enorme popularità. Smart hè diversu. Questu postu hè avà scontru cù un forte ventu ancu da i so più fideli seguitori MAGA.
USA: Voti rapidi per Harris - è i sustenitori MAGA criticanu Trump
Solu trè mesi fà, Trump hà spressu una opinione completamente diversa nantu à Taylor Swift. À quellu tempu, l'hà elogiatu in cumenti apparentemente strani, dicendu, sicondu a Nova Republica: "Aghju intesu chì hè assai talentuosa. Pensu chì hè veramente assai bella - straordinariamente bella ". Sti dichjarazioni sò stati ancu visti critichi à u mumentu.
U cambiamentu bruscu di opinione di Trump offre avà un spaziu per più critiche. Difficilmente pò negà chì a pusizione pulitica di Swift hè u trigger.
Ancu nantu à a so propria piattaforma, Truth Social, e reazzioni sò assai negativi. È questu in una reta chì hè largamente custituita da sustenidori di Trump.
In i cumenti, parechji utilizatori anu dumandatu à u candidatu presidenziale: "Perchè fate cusì?" Una persona hà scrittu: "Questu ùn vi aiuterà micca assai". Certi anu ancu speculatu se u so contu era statu pirate. L'altri l'anu cunsigliatu di ùn scherzà micca cù a basa di fan enormi è dedicata di Swift.
A reazione di Trump à u posizionamentu di Swift era inizialmente più prudente. Ellu disse in una entrevista cù "Fox News": "Sempre pare chì sustene un Democraticu, è probabilmente pagherà un prezzu per questu in u mercatu".
Trump si taglia in a so propria carne odiendu Swift
Si Trump hà veramente cridutu chì e so dichjarazioni arrabbiate puderianu dannu à Swift o potenzalmentu braconcini i so fans republicani resta dubbitu. Una tale strategia puderia esse una fallacia è ancu riflette negativamente nantu à ellu stessu.
Cù u so ultimu attaccu à Swift, Trump puderia micca solu alienà alcuni di i so seguitori, ma ancu attirà l'ira di a basa di fan dedicata di Swift.
I tentativi di i sustenitori di Trump per utilizà l'imaghjini AI per ritragrà Trump cum'è una figura simpatica per i fan di Swift fiascatu. In fine, Trump si alluntanò ancu da questi tentativi. Una cosa hè chjara: questu rinnuvatu deraillement verbale hè improbabile di esse d'utile à l'ex presidente di i Stati Uniti è a so campagna.