Friday, August 2, 2024
L'autore di Harry Potter J.K. Rowling nantu à una partita olimpica di pugilatu: "Una vergogna"
L'Occidenti
L'autore di Harry Potter J.K. Rowling nantu à una partita olimpica di pugilatu: "Una vergogna"
Dominik Göttker • 6 ore • 2 minuti tempu di lettura
Era una partita di pugilatu chì si ne parlerà per un bellu pezzu. Micca perchè era cusì atleticamente attraente o ancu eccitante. Innò, era una lotta chì era ineguali da u principiu. Ghjovi sera à l'Olimpiadi di Parigi, l'italiana Angela Carini s'hè battutu contr'à l'Algeriana Imane Khelif. Angela Carini duvia rinunzià a lotta dopu à solu 46 seconde.
In lacrime, hà lasciatu vince u so avversariu. Cosa hè speciale: Ci sò discussioni nantu à u sessu di Imane Khelif. Hè stata esclusa da i campiunati mundiali di pugilatu perchè hà fallutu una prova di genere per via di l'alti livelli di testosterone. À l'Olimpiadi, però, hè stata permessa di boxà è dopu à uni pochi di mumenti hà colpitu u so avversariu cusì forte ch'ella ùn pudia più cuntinuà a lotta.
L'autore di Harry Potter si lamenta di a decisione olimpica
"Una vergogna", cum'è J.K. Rowling, l'autore di i rumanzi famosi "Harry Potter", hà nutatu. "Una ghjovana pugile femina hè stata arrubbata di tuttu ciò chì hà travagliatu è furmatu perchè avete permessu à un omu di mette in u ring cun ella. "Siete una disgrazia, i vostri "salvaguardi" sò un scherzu è Parigi 2024 serà per sempre marcatu da l'ingiustizia brutale contr'à Carini", hà scrittu Rowling à Kirsty Burrows, capu di l'Unità Safe Sport in u CIO.
È Rowling ùn hè micca l'unicu chì critica a decisione di u Cumitatu Olimpicu di permette à i pugilati transgender di cumpete in a cumpetizione femminile. "Chì pensu di un omu biologicu chì boxa contr'à una donna à l'Olimpiadi? Puderaghju spiegà in dettagliu avà, ma ùn mi sentu micca. A feraghju corta è dolce: Lasciate sta merda ", hà dettu l'ex campione mundiale Regina Halmich in un video Instagram.
A lotta trà Angela Carini contr'à Imane Khelif pare micca finita malgradu a sottumissione di u talianu.