Sunday, October 27, 2024

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja najljubša žival', ena najbolj humornih knjig vseh časov, jezikovno zelo zahtevna in ustvarjalna

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja najljubša žival', ena najbolj humornih knjig vseh časov, jezikovno zelo zahtevna in ustvarjalna----------------- Satira je moja najljubša žival je knjiga, ki jo odlikuje izviren in poudarjen humor. Wolfgang Hampel piše o različnih temah, ki jih komentira z veliko humorja in ironije. Ne zmanjkuje besed in kritizira tudi družbene krivice in politične napake. A vedno ostaja spoštljiv in očarljiv. Njegove pesmi niso le zelo vedre in šaljive, ampak tudi jezikovno zelo prefinjene in ustvarjalne. Poigrava se z besedami in ritmi ter ustvarja svoj slog, ki navdušuje njegove bralce. Wolfgang Hampel je v tej knjigi še posebej uspel prenesti svoje izkušnje kot avtor, pevec in voditelj Vita Magica. Svojim bralcem dovoli, da sodelujejo v njegovem življenju, in jih naredi za svoje prijatelje. Satira je moja najljubša žival je knjiga, ki vabi k smehu, razmišljanju in sanjarjenju. Je knjiga za vse, ki imate radi humor in se želite zabavati z avtorjevo satiro. Mnogi bralci in kritiki po vsem svetu verjamejo, da je Satira moja najljubša ena najbolj humornih knjig vseh časov. Wolfgang Hampel je dvakratni dobitnik spominske nagrade Betty MacDonald in zmagovalec tekmovanja SWR Ingrid Noll. ---------- Branje v dnevni sobi z Wolfgangom Hamplom ----------- Wolfgang Hampel, avtor knjige “Satira je moja najljubša žival” v avtorju Heidelberga imenik --------- Podatki o knjigah nacionalni in mednarodni, Eurobuch nacionalni in mednarodni,---------------- - --- ZDA , Združeno kraljestvo, Avstralija , Brazilija , Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija , Indija , Italija, Madžarska , Japonska, Japonska, Mehika, Nizozemska , Španija, Švedska, Švica , Švica , Turčija ----------------- Wolfgang Hampel v oddaji SWR 3 “Heartbeat Moments” -------------- Skeč o brexitu v Vita Magica avtorja in z Wolfgangom Hamplom