Friday, January 5, 2024

Wolfgang Hampel, „Satira je moje obľúbené zviera“, jedna z najhumornejších kníh všetkých čias, jedinečný cit pre absurdity a protirečenia našej doby

Wolfgang Hampel, „Satira je moje obľúbené zviera“, jedna z najhumornejších kníh všetkých čias, jedinečný cit pre absurdity a protirečenia našej doby – Kniha Wolfganga Hampela „Satira je moje obľúbené zviera“ je zbierkou satirických básní, ktoré číta v literárno-hudobnom seriáli Vita Magica. Kniha sa od ostatných satirických kníh odlišuje humorným a kritickým pohľadom na nemeckú a medzinárodnú politiku, spoločnosť a kultúru. Wolfgang Hampel neláme slová a nešetrí iróniou, sarkazmom a vtipom. Venuje sa témam ako Brexit, klimatické zmeny, utečenecká kríza, terorizmus, korupcia, médiá, náboženstvo, umenie, manželstvo a mnohé ďalšie. Ukazuje sa ako bystrý pozorovateľ a nadaný básnik s veľmi prekvapivými pointami. Kniha získala veľa veľmi pozitívnych recenzií a čitatelia na celom svete ju označili za jednu z najvtipnejších kníh všetkých čias. Wolfgang Hampel bol dvakrát ocenený cenou Betty MacDonald Memorial Award. Autor je veľmi úspešný v mnohých krajinách. Zvlášť pozoruhodný je úspech Wolfganga Hampela v USA, kde so svojou knihou v nemeckom jazyku dosiahol 5500. miesto v 'Paródii' na Amazon com. Samotný Wolfgang Hampel v rozhovore povedal: "Mám nočnú moru, je obrovská, realita predbieha satiru a ja som nezamestnaný." Som si celkom istý, že sa nemá čoho obávať, pretože jeho satira je vždy veľmi aktuálna a aktuálna. Wolfgang Hampel má jedinečný cit pre absurdity a rozpory našej doby a vyjadruje ich svojím veľmi zvláštnym vtipom a šarmom. 😊 Čítanie v obývačke s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje obľúbené zviera“ v Heidelberg Authors – Adresár Informácie o knihe národné a medzinárodné, Národný a medzinárodný Eurobuch,---------------- - --- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália , Brazília , Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko , India , Taliansko, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Holandsko , Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko , Švajčiarsko , Türkiye Wolfgang Hampel v televíznej relácii SWR 3 “Heartbeat Moments” v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50.