Sunday, January 28, 2024

Satire is my favourite animal deur Wolfgang Hampel is 'n boek wat jy weer en weer met groot plesier kan lees

Satire is my favourite animal deur Wolfgang Hampel is 'n boek wat jy weer en weer met groot plesier kan lees------- Skrywer Wolfgang Hampel het 'n groot sukses met hierdie boek behaal. Dit bevat ongelooflike snaakse satires, wat ook my gunsteling diere is. Om nie te vergeet nie is die uitstekende poëtiese gedigte, soos “Hou die kers hoog in die reën” of “Herfs en Winter”. Wolfgang Hampel se gedigte vir sy vrou is baie emosioneel, maar ook baie snaaks en ironies. Die skrywer weet hoe om sy punte meesterlik te stel. Waarvan ek veral hou, is Wolfgang Hampel se self-ironie, veral in die wonderlike teks “Children in Power”. Jy kan hierdie boek oor en oor lees en dit raak nooit vervelig nie. Ek het die boek 'n paar keer weggegee en my vriende stem saam met my. Ons hoop dat 'n nuwe boek deur Wolfgang Hampel binnekort gepubliseer sal word. Ek het Vita Magica in Heidelberg besoek en ek was opgewonde oor Wolfgang Hampel en sy geleentheid. -------------- Lees in die woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, skrywer van “Satire is my gunstelingdier” in Heidelberg Skrywers – Gids -------------------------------------------------- -------------------- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Türkiye ---------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel in die SWR 3-televisieprogram HEARTBEAT MOMENTS op Saterdag, 3 Augustus 2019, om 21:50.