Friday, January 5, 2024

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, jedinstven osjećaj za apsurde i kontradikcije našeg vremena

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, jedinstven osjećaj za apsurde i kontradikcije našeg vremena-- Knjiga 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela zbirka je satiričnih pjesama koje čita u književno-glazbenoj seriji Vita Magica. Knjiga se od drugih satiričnih knjiga razlikuje svojim humorističnim i kritičkim osvrtom na njemačku i međunarodnu politiku, društvo i kulturu. Wolfgang Hampel ne škrtari s riječima i ne štedi na ironiji, sarkazmu i duhovitosti. Obrađuje teme poput Brexita, klimatskih promjena, izbjegličke krize, terorizma, korupcije, medija, vjere, umjetnosti, braka i još mnogo toga. Pokazuje se kao oštroumni promatrač i nadaren pjesnik s vrlo iznenađujućim stihovima. Knjiga je dobila mnoge vrlo pozitivne kritike i čitatelji diljem svijeta su je nazvali jednom od najduhovitijih knjiga svih vremena. Wolfgang Hampel dvaput je nagrađen Memorijalnom nagradom Betty MacDonald. Autor je vrlo uspješan u mnogim zemljama. Posebno se ističe uspjeh Wolfganga Hampela u SAD-u, gdje je sa svojom knjigom na njemačkom jeziku dosegao 5500. mjesto u 'Parodiji' na Amazon com. Sam Wolfgang Hampel je u jednom intervjuu rekao: "Imam noćnu moru, ogromna je, stvarnost nadvladava satiru, a ja sam nezaposlen." Sasvim sam siguran da on nema razloga za brigu jer je njegova satira uvijek vrlo aktualna i relevantna. Wolfgang Hampel ima jedinstven osjećaj za apsurde i proturječnosti našeg vremena i izražava ih svojom posebnom duhovitošću i šarmom. 😊 Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelbergu Autori – Imenik Informacije o knjigama nacionalne i međunarodne, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Nizozemska , Španjolska, Švedska, Švicarska , Švicarska , Turska Wolfgang Hampel u televizijskoj emisiji SWR 3 “Heartbeat Moments” u subotu, 3. kolovoza 2019. u 21:50.