Friday, January 5, 2024

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumornijih knjiga svih vremena, jedinstven osjećaj za apsurde i kontradiktornosti našeg vremena

Wolfgang Hampel, 'Satira je moja omiljena životinja', jedna od najhumornijih knjiga svih vremena, jedinstven osjećaj za apsurde i kontradiktornosti našeg vremena... Knjiga Wolfganga Hampela 'Satira je moja omiljena životinja' zbirka je satiričnih pjesama koje čita u književno-muzičkom serijalu Vita Magica. Knjiga se razlikuje od ostalih satiričnih knjiga po duhovitom i kritičkom osvrtu na njemačku i međunarodnu politiku, društvo i kulturu. Wolfgang Hampel ne štedi svoje riječi i ne štedi na ironiji, sarkazmu i duhovitosti. On pokriva teme kao što su Brexit, klimatske promjene, izbjeglička kriza, terorizam, korupcija, mediji, religija, umjetnost, brak i još mnogo toga. Pokazuje se kao pažljiv posmatrač i nadaren pjesnik sa vrlo iznenađujućim tačkama. Knjiga je dobila mnoge vrlo pozitivne kritike i čitaoci širom svijeta su je proglasili jednom od najhumornijih knjiga svih vremena. Wolfgang Hampel je dva puta nagrađen Memorijalnom nagradom Betty MacDonald. Autor je veoma uspešan u mnogim zemljama. Posebno je značajan uspjeh Wolfganga Hampela u SAD-u, gdje je sa svojom knjigom na njemačkom jeziku došao do 5500. mjesta u 'Parody' na Amazon com. Sam Wolfgang Hampel je u jednom intervjuu rekao: "Imam noćnu moru, ogromna je, stvarnost prestiže satiru, a ja sam nezaposlen." Sasvim sam siguran da nema razloga za brigu jer je njegova satira uvijek vrlo aktuelna i aktuelna. Wolfgang Hampel ima jedinstven osjećaj za apsurde i kontradiktornosti našeg vremena i izražava ih svojom posebnom duhovitošću i šarmom. 😊 Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelberg Authors – Imenik Informacije o knjigama u zemlji i inostranstvu, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Holandija , Španija, Švedska, Švajcarska , Švicarska , Türkiye Wolfgang Hampel u SWR 3 televizijskoj emisiji “Heartbeat Moments” u subotu, 3. avgusta 2019., u 21:50.