Thursday, January 18, 2024

Markuss Lancs: Zaļās partijas līderis šokē skatītājus ar paziņojumu par pensiju - "Gandrīz norāva televizoru no sienas

Markuss Lancs: Zaļās partijas līderis šokē skatītājus ar paziņojumu par pensiju - "Gandrīz norāva televizoru no sienas"----- Džesikas Helvigas raksts • 1 diena) Rikarda Lenga noteikti iztēlojās šo vakaru savādāku. Zaļās partijas līderis otrdien, 16. janvārī, viesosies pie Markusa Lanca un runās ar viņu par krīzi luksoforu koalīcijā. Bet, kad ZDF vadītājs aktualizē pensiju tēmu, viņa pacietība gandrīz salūst. Bet arī skatītājiem, kad viņi ir liecinieki Langam, kas apkauno sevi ar Markusu Lancu. Markuss Lancs: Rikardas Langas apmulsums Kad Rikarda Lenga jau bija sniegusi dažas neskaidras atbildes, Markuss Lancs piesardzīgi iesaistījās pensiju tēmā, sakot: "Man joprojām ir kaut kas ļoti konkrēts." Konkrēts jautājums ir: "Vai jūs aptuveni zināt: cik liela ir vidējā pensija Vācijā ?” Iestājas īsa pauze, ZDF viesis kļūst nepārprotami nenoteikts un beidzot atzīst: "Es patiesībā nezinu, kāda ir vidējā pensija." Kamēr Lancs turpina rakt un vēlas zināt, vai Langam ir vismaz aptuvens priekšstats, Lenga turpina. piekāpties: "Nē, patiesībā ne konkrētu." Ar šo atbildi tēma moderatoram ir tālu no galda. Langam jānorāda konkrēts skaitlis. Zaļais politiķis dara to pašu: “Es... pieņemtu, ka esam ap 2000 eiro.” Ai! Markuss Lancs 30 gadus vecajam skaidro: “1543 eiro. Pēc 45 gadu darba. Vai jūs domājat, ka tas ir godīgi?" Pēc politiķa atbildes skatītāji pēc tam devās uz barikādēm. Tiešsaistē ir daži komentāri, kas ir vairāk nekā skaidri. Lūk, ko X (iepriekš Twitter) saka: "Kāpēc Lancs nepārtrauc šo sievieti???" — Atvainojiet, Langas jaunkundze? “Mana sieva gandrīz norāva televizoru no sienas. Es nedomāju, ka mēs šobrīd skatīsimies nevienu sarunu šovu, kurā būs Langas kundze. "Nežēlīgi, vai ne?" Markuss Lancs izvilina Zaļās partijas līderi Rikardu Langu no rezerves. Un kāds, kuru skars pašreizējais pensijas apmērs, skaidro: “Esmu māsas palīgs ar pensijas prognozi 1157 eiro. Kad es redzu šo sievieti un dzirdu viņas izteikumus, man vienkārši ir pulss.» Kāds cits skatītājs rezumē: «Var redzēt realitāti, kurā dzīvo politiķi. Viņi domā, ka pensionāriem pietiek, lai var kaut ko nogriezt vai sadārdzināt... Es to nesaprotu." ZDF mediju bibliotēkā joprojām varat redzēt visu Markusa Lanca otrdienas epizodi. Es redzēju izrādi un biju šokēta par Rikardu Langu. Dāma dzīvo teorētiskā pasaulē. Tiklīdz parādās atslēgvārds, viņa sāk pļāpāt, bieži palaižot garām tēmu. Viņai NAV NEKĀDAS jēgas PAR REALITĀTI. Tas kļuva skaidrs, kad Lanca viņai jautāja par vidējo pensiju Vācijā. 2000 eiro??? (Patiesībā ap 1500€). Lancai bija gods, ka viņš tajā brīdī viņu pilnībā neizsmēja, viņš to vienkārši ignorēja pēc numura nosaukšanas. Tādiem cilvēkiem kā Lenga nekādā gadījumā nedrīkst ļaut vadīt partiju. Kristīne Freitaga pirms 1 dienas(-ām). Tā kā politiķiem ir pārlieku piedāvājums un viņi paši nosaka savas algas (vienīgais punkts, par kuru ir vienošanās starp partijām), viņi ir zaudējuši redzesloku par realitāti.