Thursday, January 18, 2024

Markus Lanz: Groen Party-leier skok kykers met pensioenverklaring – “Byna het die TV van die muur af geskeur”

Die weste Markus Lanz: Groen Party-leier skok kykers met pensioenverklaring – “Byna het die TV van die muur af geskeur”----- Artikel deur Jessica Hellwig • 1 dag) Ricarda Lang het hom beslis verbeel dat hierdie aand anders sou wees. Die Groen Party-leier sal Dinsdag (16 Januarie) 'n gas van Markus Lanz wees en sal met hom praat oor die krisis in die verkeersligkoalisie. Maar wanneer die ZDF-aanbieder die onderwerp van pensioene ter sprake bring, breek sy geduld amper. Maar ook vir die gehoor wanneer hulle sien hoe Lang homself met Markus Lanz in die verleentheid stel. Markus Lanz: Verleentheid vir Ricarda Lang Nadat Ricarda Lang reeds 'n paar vae antwoorde gegee het, het Markus Lanz versigtig die onderwerp van pensioene aangedurf en gesê: “Ek het nog iets baie spesifiek.” Die spesifieke vraag is: “Weet jy ongeveer: Hoe hoog is die gemiddelde pensioen in Duitsland ?” Daar is ’n kort pouse, die ZDF-gas raak duidelik onseker en erken uiteindelik: “Ek weet eintlik nie wat die gemiddelde pensioen is nie.” Terwyl Lanz aanhou grawe en wil weet of Lang ten minste ’n rowwe idee het, gaan Lang voort om in te gee: "Nee, eintlik nie 'n spesifieke een nie." Met hierdie antwoord is die onderwerp ver van die tafel vir die moderator. Lang moet 'n spesifieke nommer gee. Die Groen politikus doen dieselfde: "Ek ... sou aanvaar dat ons ongeveer 2 000 euro is." Ouch! Markus Lanz verduidelik aan die 30-jarige: “1 543 euro. Na 45 jaar se werk. Dink jy dit is regverdig?” Ná die politikus se antwoord is die toeskouers toe na die versperrings. Daar is 'n paar opmerkings aanlyn wat meer as duidelik is. Dit is wat X (voorheen Twitter) sê: “Hoekom onderbreek Lanz nie hierdie vrou nie???” "Verskoon my, me. Lang?" “My vrou het amper die TV van die muur af geruk. Ek dink nie ons sal vir eers na enige geselsprogramme kyk wat me. Lang bevat nie.” “Verregaande, reg?” Markus Lanz lok Groen Party-leier, Ricarda Lang, uit reserwe. En iemand wat deur die huidige pensioenbedrag geraak sal word, verduidelik: “Ek is 'n verpleegassistent met 'n pensioenprojeksie van 1 157 euro. As ek hierdie vrou sien en haar uitsprake hoor, het ek net ’n polsslag.” Nog ’n kyker som dit op: “Jy kan die werklikheid sien waarin politici leef. Hulle dink pensioenarisse kry genoeg, sodat hulle iets kan besnoei of dit duurder maak... Ek verstaan ​​dit nie.” Jy kan steeds die hele Dinsdag-episode deur Markus Lanz in die ZDF-mediabiblioteek sien. Ek het die program gesien en was geskok deur Ricarda Lang. Die dame leef in 'n teoretiese wêreld. Sodra 'n sleutelwoord opduik, begin sy babbel, dikwels mis sy die onderwerp. Sy het GEEN IDEE OOR DIE WERKLIKHEID NIE. Dit het duidelik geword toe Lanz haar uitvra oor die gemiddelde pensioen in Duitsland. 2000 €??? (Eintlik ongeveer 1500€). Dit was eerbaar van Lanz dat hy haar nie op daardie oomblik heeltemal bespot het nie, hy het dit bloot geïgnoreer nadat hy die nommer genoem het. Mense soos Lang moet onder geen omstandighede toegelaat word om 'n party te lei nie. Christine Freytag 1 dag(e) gelede Aangesien politici oorvoorsien word en ook hul eie salarisse besluit (die enigste punt waaroor daar ooreenstemming oor partye heen is), het hulle alle werklikheid uit die oog verloor.