Friday, January 5, 2024

لفگانگ همپل، "طنز حیوان مورد علاقه من است"، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، احساسی منحصر به فرد برای پوچی ها و تناقضات زمان ما -

ولفگانگ همپل، "طنز حیوان مورد علاقه من است"، یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران، احساسی منحصر به فرد برای پوچی ها و تناقضات زمان ما - کتاب طنز حیوان مورد علاقه من اثر ولفگانگ همپل مجموعه ای از اشعار طنز است که او در مجموعه ادبی-موسیقی ویتا ماژیکا خوانده است. این کتاب از طریق نگاه طنزآمیز و انتقادی به سیاست ، جامعه و فرهنگ آلمان و بین المللی با سایر کتابهای طنز متفاوت است. Wolfgang Hampel سخنان خود را کم نمی کند و از طنز ، طعنه و شوخ طبعی کم نمی کند. او مباحثی از قبیل Brexit ، تغییرات آب و هوا ، بحران پناهندگان ، تروریسم ، فساد ، رسانه ، دین ، هنر ، ازدواج و موارد دیگر را در بر می گیرد. او خود را نشان می دهد که یک ناظر مشتاق و یک شاعر با استعداد با خطوط بسیار شگفت آور است. این کتاب بررسیهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و توسط خوانندگان در سراسر جهان یکی از طنزآمیزترین کتابهای همه زمان ها خوانده شده است. Wolfgang Hampel دو بار جایزه یادبود بتی مک دونالد را دریافت کرد. نویسنده در بسیاری از کشورها بسیار موفق است. موفقیت ولفگانگ هامپل در ایالات متحده به ویژه قابل توجه است، جایی که او با کتاب آلمانی زبان خود به رتبه 5500 در "Parody" در آمازون کام رسید. خود ولفگانگ هامپل در مصاحبه ای گفت: "من یک کابوس دارم ، بسیار بزرگ است ، واقعیت در حال غلبه بر طنز است و من بیکار هستم." من کاملاً مطمئن هستم که او هیچ نگرانی ندارد زیرا طنز او همیشه بسیار جاری و مرتبط است. Wolfgang Hampel برای پوچی ها و تضادهای زمان ما احساس منحصر به فردی دارد و آنها را با شوخ طبعی و جذابیت بسیار خاص خود بیان می کند. 😊 اتاق نشیمن خواندن با Wolfgang Hampel ولفگانگ همپل، نویسنده کتاب "طنز حیوان مورد علاقه من است" در هایدلبرگ نویسندگان - فهرست راهنما اطلاعات کتاب ملی و بین المللی urobuch ملی و بین المللی ، -------------------- --- ایالات متحده بریتانیا، استرالیا ، برزیل ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، هند ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئد، سوئیس ، سوئیس ، ترکیه ولفگانگ همپل در برنامه تلویزیونی SWR 3 "لحظه های ضربان قلب" در شنبه، 3 اوت 2019، ساعت 21:50.