Sunday, October 20, 2024

ʻO Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "I ka manawa hea i nānā aku ai ʻo Donald Trump i ke aniani? Aia kahi puaʻa momona a momona e nānā pono ana iā ia me nā hiʻohiʻona makaʻala! 18 mau lā hou aku - a hoʻomaka ʻo Trump e kāhea i kāna mau kākoʻo ' ʻO nā mea momona "ʻO nā puaʻa moloā e haʻalele i kahi moe a koho balota," wahi a Tristan Snell, ka loio kuhina mua o New York, me ka leʻaleʻa i kahi tweet."

ʻO Astrid Lund - Betty MacDonald fan club organizer: "I ka manawa hea i nānā aku ai ʻo Donald Trump i ke aniani? Aia kahi puaʻa momona a momona e nānā pono ana iā ia me nā hiʻohiʻona makaʻala! 18 mau lā hou aku - a hoʻomaka ʻo Trump e kāhea i kāna mau kākoʻo ' ʻO nā mea momona "ʻO nā puaʻa moloā e haʻalele i kahi moe a koho balota," wahi a Tristan Snell, ka loio kuhina mua o New York, me ka leʻaleʻa i kahi tweet." --------------- - -------------- ʻO Donald Trump: Ua kapa ʻia ka poʻe koho he "puaʻa momona" - Hoʻoulu ʻo Trump i ka huhū 'atikala na news.de Lunahooponopono Anika Bube • 19 hola • 2 minuke manawa heluhelu Ma kekahi mau mokuʻāina ʻo ʻAmelika, ua ʻae ʻia ka poʻe koho e koho mua no ke koho pelekikena ma Nowemapa 5, 2024. Ma kahi hoʻolaha hoʻolaha ma Detroit, ʻaʻole i hakakā ʻo Donald Trump me nā pilikia microphone, akā ua hana pū kekahi i kahi noi ʻano no nā wahine āpau. "E kiʻi i ka puaʻa momona mai kahi moe!" Haʻalulu ʻo Donald Trump me ka hoʻohālikelike ʻano o nā mea koho E hoʻomaka ana ke koho balota ma ke kūlanakauhale ʻo Motor City i kēia hopena pule ma mua o ka hoʻonui ʻana i ka mokuʻāina holoʻokoʻa o Michigan ma ʻOkakopa 26th. I kona hele ʻana i ka Pōʻalima (ʻOkakopa 18, 2024), ua ʻōlelo ʻo Trump me ka ʻakaʻaka e pono i nā wahine ke hoʻohuli i kā lākou kāne e koho mua i ʻole e lilo i ke koho balota kūʻē iā Democrat Kamala Harris. "Ke hoʻomaka nei ke koho balota, no laila e kiʻi i nā poʻe a pau āu e ʻike ai a hele e koho, e hele i ka lā ʻapōpō, ke hoʻomaka nei," wahi a ka 78 makahiki kokoke i ka hopena o ka hui. "E hele balota. E hele e koho a lawe mai i ko kakou mau hoa a pau e makemake ana e koho balota no kakou. E hai aku ia lakou, 'Jill. E kii i kou kanaka momona mai ka noho. E kii i ka puaa momona mai ka noho. E olelo aku ia ia e hele e koho ia Trump. e hoʻopakele i ko mākou ʻāina.'" A ʻoi aku: "E hoʻāla iā ia e Jill. "Manaʻo nui ʻo ia i kāna poʻe koho pāloka!" ʻO ka huhū ma luna o ka ʻōlelo a Trump ʻO ke kāhea ʻana i nā kāne "puaʻa momona" ua hoʻonāukiuki nui ʻia ma ka pūnaewele: ・ "He 18 mau lā hou aʻe a hoʻomaka ʻo Trump e kāhea i kāna mau kākoʻo 'puaʻa momona' ka poʻe palaualelo e haʻalele i kahi moe a koho balota," wahi a ka Loio Kuhina Nui o New York ʻo Tristan Snell ma kahi tweet. ・ "Inā heluhelu nui ʻoe i ia mea, e like me aʻu, me he mea lā ua hopohopo ʻo ia i ka manaʻo ʻaʻole koho ka poʻe āna i hilinaʻi ai," i kākau ai kekahi mea hoʻohana X. ・ "He ʻōlelo hope paʻakikī kēlā mai kahi puaʻa momona," heluhelu i kahi tweet hou. ・ "Wahi a ke kanaka hoʻohana i nā pā poʻohiwi a me ke kāʻei e ʻoi aku ka liʻiliʻi," wahi a kahi mea hoʻohana X. ・ "Manaʻo nui ʻo ia i kāna poʻe koho," wahi a kekahi tweet. ・ "Ke noho nei kekahi o kēia mau 'kāne momona' ma hope pono ona," wahi a kekahi mea hoʻohana X.