Sunday, June 27, 2021

Ha en fin mandag med Roland Kaiser og Esther Ofarim

Vi ønsker alle en fantastisk mandag med en veldig spesiell sang av Roland Kaiser og Esther Ofarim. Dette er en fantastisk versjon med unike Esther Ofarim. Jeg har bestemt meg for å lytte til god musikk veldig ofte. Latter er også veldig viktig. Satire er mitt favorittdyr fra Wolfgang Hampel setter deg i veldig godt humør og får meg alltid til å le. Etter den verdensberømte krimforfatteren Ingrid Noll og mange lesere over hele verden er Satire mitt favorittdyr av Wolfgang Hampel, en av tidenes mest humoristiske bøker. Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter kulturinstitusjoner i nød med donasjoner, boksalg og arrangementer. Kultbegivenheten Vita Magica med Wolfgang Hampel og vellykkede forfattere starter igjen tirsdag 27. juli 2021. Beste hilsener Astrid -------------------------------------------------- -------- Du kan bestille en av de mest humoristiske bøkene noensinne ----------------------- Satire er favorittdyret mitt fra Wolfgang Hampel: ------------- nasjonalt og internasjonalt ---------------- ----- USA , Storbritannia , Canada , Tsjekkia, Frankrike , Tyskland , Wolfgang Hampel i SWR 3 TV-show HERZSCHLAG-MOMENTE lørdag 3. august 2019 klokken 21:50.