Sunday, February 19, 2023

Patty Gurdy a me ka moʻolelo hoʻopāhaʻi loa o kāna mele ESC maikaʻi loa'Melodies of Hope

Patty Gurdy a me ka moʻolelo hoʻopāhaʻi loa o kāna mele ESC maikaʻi loa'Melodies of Hope'----- ------ Aloha mākou iā Patty Gurdy a me kāna mele kupanaha ' Melodies of Hope ' ʻO kēia ka palapala Kelemānia no ka ESC 2023. Hele ʻo Kelemania i ke gula! Pono kākou i ka manaʻolana ma kēia ao ʻino. ʻO nā manaʻo maikaʻi loa a me nā aloha he nui mai Suedena a me nā poʻe ESC ma 40 mau ʻāina ʻO Astrid, Linde, Greta, ʻohana Lund, ʻO Angelika & Wolfgang Hampel, ka mea kākau o 'Satire ist mein Lieblingstier' (ʻO Satire kaʻu holoholona punahele) - e like me ka nui o ka poʻe heluhelu mai ka honua holoʻokoʻa kekahi o nā puke leʻaleʻa i kākau ʻia. ------------------------------------------------- ----------------------------- Linde Lund:------------------------------------------------ ------------------------------- ʻO Satire kaʻu holoholona punahele na Wolfgang Hampel i kēia manawa kaʻu puke punahele. No ke aha mai? Me ka nui o ka naʻauao, hoʻohenehene, hoʻomāʻewaʻewa a me ka naʻauao, ua wehewehe ʻia ko mākou ola āpau - nā kumuhana e like me ka haumia o ke kaiapuni, ʻohana, wahine/kāne, makuahōnōwai wahine, hale pule, TV, politika a me nā mea hou aku. Hiki iā ʻoe ke heluhelu ʻo 'Satire kaʻu holoholona punahele' na Wolfgang Hampel a ʻike hou i kahi mea hou i loko. Kākoʻo ʻo Wolfgang Hampel a me ka hui ʻo Vita Magica iā Ukraine a me nā ʻoihana moʻomeheu i nele i ke kūʻai ʻana i nā puke 'ʻO Satire kaʻu holoholona punahele, nā haʻawina a me nā hanana. ------------------------------------------------- ----------- ʻAʻole pono ke ana ʻia ʻo Satire e kona hopena realpolitik. Akā i ka hana ʻana i kahi hoʻololi pono e ʻike ʻia. ʻO ka satire e hoʻoikaika wale, hōʻoluʻolu, hoʻoikaika e hoʻohuli i kāna hana. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel e paʻa i kahi aniani iā mākou āpau. ʻO kēia ke ʻano hoʻomākeʻaka e pono ai mākou i kēia mau wā hoʻāʻo! ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungary , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Suedena, Switzerland , Switzerland , Turkey ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel ma ka SWR 3 hōʻike "Herzschlag-Momente"< /b >