Sunday, February 19, 2023

Patty Gurdy dhe historia shumë prekëse e këngës së saj të mrekullueshme ESC 'Melodies of Hope'

Patty Gurdy dhe historia shumë prekëse e këngës së saj të mrekullueshme ESC 'Melodies of Hope'----- ------ Ne e duam Patty Gurdy dhe këngën e saj të mrekullueshme "Melodies of Hope" Kjo duhet të jetë hyrja gjermane për ESC 2023. Gjermania shkon për arin! Ne kemi nevojë për shpresë në këtë botë mizore. Urimet më të mira dhe shumë përshëndetje nga tifozët e Suedisë dhe ESC në 40 vende Astrid, Linde, Greta, familja Lund, Angelika & Wolfgang Hampel, autor i "Satire ist mein Lieblingstier" (Satira është kafsha ime e preferuar) - sipas shumë lexuesve nga e gjithë bota një nga librat më qesharak të shkruar ndonjëherë -------------------------------------------------- ------------------------------ Linde Lund:----------------------------------------------- -------------------------------- Satira është kafsha ime e preferuar nga Wolfgang Hampel aktualisht është libri im i preferuar. Pse? Me shumë inteligjencë, humor, tallje me veten dhe mençuri, përshkruhen të gjitha jetët tona - tema të tilla si ndotja e mjedisit, familja, gruaja/burri, vjehrra, kisha, TV, politika dhe shumë më tepër. Mund të lexoni vazhdimisht "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel dhe të zbuloni diçka të re në të. Wolfgang Hampel dhe ekipi i Vita Magica mbështesin Ukrainën dhe institucionet kulturore në nevojë me shitjet e librave të 'Satira është kafsha ime e preferuar, donacione dhe ngjarje. -------------------------------------------------- ----------- Satira sigurisht që nuk duhet të matet me efektin e saj realpolitik. Por duke bërë të dukshëm një ndryshim të nevojshëm. Satira që vetëm inkurajon, ngushëllon, forcon përmbys funksionin e saj. "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel mban një pasqyrë për të gjithë ne. Ky është lloji i satirës që na duhet në këto kohë të vështira! -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare,---------------- --- SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungari , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turqia -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel në shfaqjen SWR 3 "Herzschlag-Momente"< /b >