Thursday, January 18, 2024

غرب مارکوس لنز: رهبر حزب سبز با بیانیه حقوق بازنشستگی بینندگان را شوکه کرد - "تقریباً تلویزیون را از دیوار جدا کرد

غرب مارکوس لنز: رهبر حزب سبز با بیانیه حقوق بازنشستگی بینندگان را شوکه کرد - "تقریباً تلویزیون را از دیوار جدا کرد"----- مقاله از جسیکا هلویگ • 1 روز) ریکاردا لانگ مطمئناً این شب را متفاوت تصور می کرد. رهبر حزب سبزها روز سه شنبه (16 ژانویه) مهمان مارکوس لانتس خواهد بود و در مورد بحران در ائتلاف چراغ راهنمایی با او صحبت خواهد کرد. اما وقتی مجری ZDF موضوع حقوق بازنشستگی را مطرح می کند، تقریباً صبرش شکسته می شود. اما همچنین برای تماشاگران وقتی شاهد شرمساری لنگ با مارکوس لنز هستند. مارکوس لنز: شرمندگی برای ریکاردا لانگ پس از اینکه ریکاردا لانگ قبلاً چند پاسخ مبهم داده بود، مارکوس لانتس با احتیاط به موضوع حقوق بازنشستگی پرداخت و گفت: "من هنوز چیز بسیار مشخصی دارم." سوال مشخص این است: "آیا تقریباً می دانید: میانگین حقوق بازنشستگی در آلمان چقدر است. ؟" مکث کوتاهی وجود دارد، مهمان ZDF به وضوح نامطمئن می شود و در نهایت اعتراف می کند: "در واقع نمی دانم میانگین حقوق بازنشستگی چقدر است." همانطور که لانز به کند و کاو ادامه می دهد و می خواهد بداند آیا لانگ حداقل ایده ای تقریبی دارد یا خیر، لانگ ادامه می دهد. تسلیم شدن: "نه، در واقع یک مورد خاص نیست." با این پاسخ، موضوع برای مجری برنامه دور از دسترس است. لانگ باید یک عدد مشخص بدهد. سیاستمدار سبز نیز همین کار را می‌کند: «من... فرض می‌کنم که ما حدود 2000 یورو هستیم.» اوه! مارکوس لنز به این بازیکن 30 ساله توضیح می دهد: «1543 یورو. بعد از 45 سال کار به نظر شما این عادلانه است؟» پس از پاسخ این سیاستمدار، تماشاگران سپس به سمت سنگرها رفتند. برخی از نظرات آنلاین وجود دارد که بیش از حد واضح هستند. این چیزی است که X (توئیتر سابق) می گوید: "چرا لنز حرف این زن را قطع نمی کند؟" "ببخشید خانم لنگ؟" «همسرم تقریباً تلویزیون را از دیوار جدا کرد. فکر نمی‌کنم فعلاً برنامه‌های گفت‌وگو که خانم لنگ را در آن حضور داشته باشد تماشا کنیم.» "ظالمانه، درست است؟" مارکوس لنز، رهبر حزب سبز، ریکاردا لانگ را از ذخیره خارج کرد. و شخصی که تحت تأثیر مبلغ مستمری فعلی قرار خواهد گرفت، توضیح می دهد: "من یک دستیار پرستار هستم با پیش بینی بازنشستگی 1157 یورو. وقتی این زن را می بینم و اظهاراتش را می شنوم، فقط نبض دارم.» بیننده دیگری آن را خلاصه می کند: «شما می توانید واقعیتی را ببینید که سیاستمداران در آن زندگی می کنند. آنها فکر می کنند که بازنشستگان به اندازه کافی می خورند، بنابراین می توانند چیزی را کوتاه کنند یا گران تر کنند ... من آن را درک نمی کنم.» هنوز هم می توانید کل قسمت سه شنبه مارکوس لنز را در کتابخانه رسانه ZDF ببینید. من نمایش را دیدم و توسط ریکاردا لانگ شوکه شدم. خانم در دنیایی تئوریک زندگی می کند. به محض اینکه یک کلمه کلیدی مطرح می شود، شروع به غر زدن می کند و اغلب موضوع را از دست می دهد. او هیچ ایده ای در مورد واقعیت ندارد. این موضوع زمانی مشخص شد که لانتس از او در مورد میانگین حقوق بازنشستگی در آلمان پرسید. 2000 یورو؟؟؟ (در واقع حدود 1500 یورو). برای لنز افتخارآمیز بود که در آن لحظه او را کاملاً مسخره نکرد و پس از نام بردن شماره به سادگی از کنار آن گذشت. افرادی مانند لنگ تحت هیچ شرایطی نباید اجازه رهبری یک حزب را داشته باشند. کریستین فریتگ 1 روز قبل از آنجایی که سیاستمداران بیش از حد عرضه می‌شوند و حقوق خود را نیز تعیین می‌کنند (تنها