Monday, March 11, 2024

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra ne tik viena humoristiškiausių visų laikų knygų, bet ir labai svarbios, rimtos temos

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra ne tik viena humoristiškiausių visų laikų knygų, bet ir labai svarbios, rimtos temos, pavyzdžiui, kaip susidoroti su depresija ir nepasitikėjimu savimi. Ikaras – puikus tekstas, kurį vėl ir vėl skaitau su entuziazmu. Aukščiausiu lygiu parašytas humoristinis literatūros perlas. Autorius ne tik žino, kaip mus prajuokinti. Knyga, kuri patenka į jūsų odą ir skatina mus visus! Man visiškai suprantama, kad Wolfgangas Hampelis savo knyga „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ pasiekia daugybę skaitytojų visame pasaulyje. --------------- Skaitymas svetainėje su Wolfgangu Hampeliu Volfgangas Hampelis, knygos „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ Heidelberg Authors autorius – Katalogas -------------------------------------------------- -------------------- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Brazilija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Indija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Švedija, Šveicarija , Šveicarija , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje „Širdies plakimo akimirkos“ 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.