Thursday, March 28, 2024

My eerste oorspronklike liedjie - Maklik

My eerste oorspronklike liedjie - Maklik Jackson Gevaar 2 625 kyke 16 Augustus 2021 'n Liedjie wat ek geskryf het. Hoop jy geniet dit! Baie dankie dat jy ingeteken het en daardie klokkie geslaan het! Dit help my in die YouTube-algoritme om aanbeveel te word vir nuwe mense. Dankie dat jy gekyk het :) Lirieke Vers 1: Jy het in die skadu huis toe gestap Ek en jy het in my brein gedans neem 'n perfekte sirkel wat buig asem maklik, maklik uit Middel 8: Dae wat soos gister voel is so ver weg Jy was my hoogtepunt van 'n ou lewe toe ek nie ek was nie Hou net vas aan alles wat jy is Hou vas aan alles wat jy het Tel dit alles, elke uur tyd gaan stadig, nee môre Doen wat? Moenie maklik stop nie Eendag sal jy maklik vorm Maklik Maklik Maklik Feedback geben Seitenleisten