Monday, March 11, 2024

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ir ne tikai viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām, bet arī aplūko ļoti svarīgas, nopietnas tēmas

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ir ne tikai viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām, bet arī aplūko ļoti svarīgas, nopietnas tēmas, piemēram, kā mēs tiekam galā ar depresiju un šaubām par sevi. Ikars ir lielisks teksts, ko es lasu atkal un atkal ar entuziasmu. Augstākajā līmenī rakstīts humoristisks literatūras dārgakmens. Autors ne tikai zina, kā likt mums pasmieties. Grāmata, kas paliek zem ādas un iedrošina mūs visus! Man ir pilnīgi saprotams, ka Volfgangs Hampels ar savu grāmatu “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” sasniedz daudzus lasītājus visā pasaulē. --------------- Lasīšana viesistabā kopā ar Volfgangu Hampelu Volfgangs Hampels, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autors Heidelberg Authors — Katalogs -------------------------------------------------- --------------------- Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,---------------- - --- ASV , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Brazīlija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Indija , Itālija, Ungārija , Japāna, Japāna, Meksika, Nīderlande , Spānija, Zviedrija, Šveice , Šveice , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels SWR 3 televīzijas šovā “Sirdspukstu mirkļi” sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.