Thursday, March 28, 2024

Mijn eerste originele nummer - Gemakkelijk

Mijn eerste originele nummer - Gemakkelijk Jackson-gevaar 2.625 keer bekeken op 16 augustus 2021 Een klein liedje dat ik heb geschreven. Hoop dat je het leuk vind! Heel erg bedankt voor het abonneren en het klikken op het belletje! Het helpt me bij het YouTube-algoritme om aanbevolen te worden aan nieuwe mensen. Bedankt voor het kijken :) Songteksten Vers 1: Je liep in de schaduw naar huis Ik en jij dansten in mijn hoofd neem een perfecte cirkel die buigt adem gemakkelijk en gemakkelijk uit Midden 8: Dagen die aanvoelen als gisteren zijn zo ver weg Jij was mijn hoogtepunt van een oud leven toen ik mezelf niet was Houd gewoon vast aan alles wat je bent Houd vast aan alles wat je hebt Tel het allemaal, elk uur De tijd gaat langzaam, geen morgen Doe wat? Stop niet gemakkelijk Op een dag zul je gemakkelijk in vorm komen Gemakkelijk Gemakkelijk Gemakkelijk