Thursday, March 28, 2024

Moje první originální píseň - Snadno

Moje první originální píseň - Snadno Jackson nebezpečí 2 625 zobrazení 16. srpna 2021 Malá písnička, kterou jsem napsal. Doufám že si to užíváš! Moc děkuji za přihlášení k odběru a zmáčknutí zvonku! Pomáhá mi to v algoritmu youtube doporučovat se novým lidem. Děkujeme za sledování :) Text Verš 1: Šel jsi domů ve stínu Já a ty jsme tančili v mém mozku vzít dokonalý kruh, který se ohýbá vydechnout snadno, snadno Střední 8: Dny, které vypadají jako včera, jsou tak daleko Byl jsi mým vrcholem starého života, když jsem to nebyl já Jen se drž všeho, čím jsi Držte se všeho, co máte Počítejte to všechno, každou hodinu čas jde pomalu, zítra ne Dělejte to, co? Nezastavujte se snadno Jednoho dne se snadno vytvarujete Snadno Snadno Snadno