Monday, March 11, 2024

„Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela nie je len jednou z najhumornejších kníh všetkých čias, ale zaoberá sa aj veľmi dôležitými a vážnymi témami

„Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela nie je len jednou z najhumornejších kníh všetkých čias, ale zaoberá sa aj veľmi dôležitými a vážnymi témami, napríklad ako sa vyrovnávame s depresiou a pochybnosťami o sebe. Ikar je skvelý text, ktorý čítam znova a znova s ​​nadšením. Humorný literárny skvost napísaný na najvyššej úrovni. Autorka nás nevie len rozosmiať. Kniha, ktorá sa vám dostane pod kožu a povzbudí nás všetkých! Je pre mňa absolútne pochopiteľné, že Wolfgang Hampel sa svojou knihou „Satira je moje obľúbené zviera“ dostáva k mnohým čitateľom po celom svete. -------------- Čítanie v obývačke s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje obľúbené zviera“ v Heidelberg Authors – Adresár -------------------------------------------------- --------------------- Informácie o knihe národné a medzinárodné, Národný a medzinárodný Eurobuch,---------------- - --- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália , Brazília , Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko , India , Taliansko, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Holandsko , Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko , Švajčiarsko , Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznej relácii SWR 3 “Heartbeat Moments” v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50.