Monday, March 11, 2024

'Satira je moja najljubša žival' Wolfganga Hampla ni le ena najbolj humorističnih knjig vseh časov, ampak se ukvarja tudi z zelo pomembnimi, resnimi temami

'Satira je moja najljubša žival' Wolfganga Hampla ni le ena najbolj humorističnih knjig vseh časov, ampak se ukvarja tudi z zelo pomembnimi, resnimi temami, kot je na primer, kako se spopadamo z depresijo in dvomom vase. Icarus je odlično besedilo, ki ga vedno znova z navdušenjem prebiram. Humoristični literarni biser, napisan na najvišji ravni. Avtor nas ne zna le nasmejati. Knjiga, ki ti zleze pod kožo in nas vse spodbuja! Popolnoma razumljivo mi je, da Wolfgang Hampel s svojo knjigo 'Satira je moja najljubša žival' doseže številne bralce po vsem svetu. -------------- Branje v dnevni sobi z Wolfgangom Hamplom Wolfgang Hampel, avtor knjige “Satira je moja najljubša žival” v Heidelbergu Avtorji – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Podatki o knjigah nacionalni in mednarodni, Eurobuch nacionalni in mednarodni,---------------- - --- ZDA , Združeno kraljestvo, Avstralija , Brazilija , Kanada, Češka, Francija, Nemčija, Nemčija , Indija , Italija, Madžarska , Japonska, Japonska, Mehika, Nizozemska , Španija, Švedska, Švica , Švica , Turčija ---------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel v televizijski oddaji SWR 3 “Heartbeat Moments” v soboto, 3. avgusta 2019, ob 21.50.