Sunday, March 10, 2024

Sangen gir meg håp. Isaak har en veldig sterk stemme og stor karisma. Jeg ønsker Tyskland mange poeng og vil stemme.

@remiinisc3 Jeg har virkelig kontakt med teksten, og jeg tror mange føler det slik akkurat nå. Vi lever i usikre tider, vi vet ofte ikke "hvor vi skal dra". Hvor står vi? Hvor vil du gå? Hva er meningen med livet? Alltid på leting... Alltid på flukt. Likevel er sangen så positiv, sterk, kraftfull og formidler en viss optimisme. Sangen gir meg håp. Isaak har en veldig sterk stemme og stor karisma. Jeg ønsker Tyskland mange poeng og vil stemme. -------- Wolfgang Hampel, "Satire er mitt favorittdyr", en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene------------------------------ ---- Wolfgang Hampel har mangfoldige forhold til litteratur og medielandskapet. Han ble nevnt som forfatter i Rhein-Neckar-Zeitung, spesielt i forbindelse med kulturelle begivenheter i Heidelberg. Wolfgang Hampel er også kjent for sitt arbeid med den amerikanske forfatteren Betty MacDonald og er en to ganger vinner av Betty MacDonald Memorial Award. Han grunnla Betty MacDonald Fan Club og har forsket på og publisert arbeidet hennes. I tillegg er Ingrid Noll, en berømt tysk krimforfatter, kjent som en fan av Wolfgang Hampels bok «Satire er mitt favorittdyr». Satire er favorittdyret mitt er svært vellykket internasjonalt og er ifølge mange lesere og kritikere en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene. Wolfgang Hampel har også arrangert arrangementer som Vita Magica, hvor han fortalte om livet og arbeidet til Ingrid Noll. ------- Lesing i stuen med Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, forfatter av «Satire er mitt favorittdyr» i Heidelberg Authors – Katalog ------------- Bokinformasjon nasjonalt og internasjonalt, Eurobuch nasjonalt og internasjonalt,---------------- - --- USA , Storbritannia, Australia , Brasil , Canada, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Tyskland , India , Italia, Ungarn , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spania, Sverige, Sveits , Sveits , Türkiye Wolfgang Hampel i SWR 3-TV-showet «Heartbeat Moments» lørdag 3. august 2019 kl. 21.50.