Sunday, March 10, 2024

Het lied geeft mij hoop. Isaak heeft een zeer sterke stem en een groot charisma. Ik wens Duitsland veel punten en ga stemmen.

@reminiisc3 Ik voel me echt verbonden met de tekst en ik denk dat veel mensen zich momenteel zo voelen. We leven in onzekere tijden, we weten vaak niet “waar we heen moeten”. Waar staan ​​wij? Waar ga je heen? Wat is de betekenis van het leven? Altijd zoeken... Altijd op de vlucht. Niettemin is het nummer zo positief, sterk, krachtig en straalt het een zekere geest van optimisme uit. Het lied geeft mij hoop. Isaak heeft een zeer sterke stem en een groot charisma. Ik wens Duitsland veel punten en ga stemmen. -------- Wolfgang Hampel, “Satire is mijn favoriete dier”, een van de meest humoristische boeken aller tijden------------ ------------------ ---- Wolfgang Hampel heeft diverse relaties met literatuur en het medialandschap. Hij werd als auteur vermeld in de Rhein-Neckar-Zeitung, vooral in verband met culturele evenementen in Heidelberg. Wolfgang Hampel staat ook bekend om zijn werk over de Amerikaanse auteur Betty MacDonald en is tweevoudig winnaar van de Betty MacDonald Memorial Award. Hij richtte de Betty MacDonald Fan Club op en heeft onderzoek gedaan naar en gepubliceerd over haar werk. Daarnaast staat Ingrid Noll, een beroemde Duitse misdaadschrijfster, bekend als fan van Wolfgang Hampels boek “Satire is mijn favoriete dier”. Satire is mijn lievelingsdier is internationaal zeer succesvol en volgens veel lezers en critici een van de meest humoristische boeken aller tijden. Wolfgang Hampel organiseerde ook evenementen zoals Vita Magica, waar hij sprak over het leven en werk van Ingrid Noll. ------- Lezen in de woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, auteur van “Satire is mijn favoriete dier” in Heidelberg Auteurs – Directory ------------- Boekinfo nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India , Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitserland , Turkije Wolfgang Hampel in de SWR 3 televisieshow 'Herzschlag-Momente' op zaterdag 3 augustus 2019 om 21.50 uur.