Saturday, March 16, 2024

"Ko Satire taku kararehe tino pai" na Wolfgang Hampel he ranunga angitu o te whakaari kupu, te whakahianga me te tirohanga arohaehae - he pukapuka e kii ana i a koe ki te ataata, ki te kata me te whakaaro, he tino rongonui ki te ao katoa

"Ko Satire taku kararehe tino pai" na Wolfgang Hampel e whakaarohia ana e te maha o nga kaipānui huri noa i te ao ko tetahi o nga pukapuka tino katakata o nga wa katoa. He rotarota tawai enei na Wolfgang Hampel, he kaituhi nana i whakatu te Betty MacDonald Fan Club me te raupapa pukapuka-waiata Vita Magica i Heidelberg. Ko tenei huihuinga o ia marama i tere ka noho hei huihuinga karakia me te tino rongonui. I Vita Magica, e rua nga wa i toa ai a Betty MacDonald Memorial Award a Wolfgang Hampel i nga huahua i tuhia e ia, e waiata ana i ana ake waiata me te taki i ana rotarota rongonui rongonui. "Ko Satire taku kararehe tino pai" kei roto i nga rotarota tino pai a Wolfgang Hampel me nga korero mo tenei huihuinga whakakata. He mea tino whakamiharo ko 'Ko Satire taku kararehe tino pai' he angitu ehara i te Tiamana anake, engari i nga USA me etahi atu whenua. Ko te tuhi whakakatakata a Wolfgang Hampel, he mea whakahiihi ki te hunga whakarongo o te ao. I te Oketopa 2023, i whakaturia e Wolfgang Hampel te roopu cabaret torangapu tawai 'Die Heidelberger Satireschotterer'. "Ko Satire taku kararehe tino pai" na Wolfgang Hampel he ranunga angitu o te whakaari kupu, te whakahianga me te tirohanga arohaehae - he pukapuka e kii ana i a koe ki te ataata, ki te kata me te whakaaro, he tino rongonui ki te ao katoa. -------------- Ruma noho panui me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, kaituhi o "Ko Satire taku kararehe tino pai" i Heidelberg Kaituhi - Whaiaronga ------------------------------------------------- -------------------- Nga korero pukapuka mo te motu me te ao, Eurobuch motu & ao,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Brazil , Kanada, Czech Republic, France, Germany, Tiamana , India , Itari, Hungari , Hapana, Hapanihi, Mexico, Netherlands , Spain, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ---------------------- ------------------------------------------------- --------------------------------------------------- Wolfgang Hampel i roto i te whakaaturanga pouaka whakaata SWR 3 "Heartbeat Moments" i te Hatarei, Akuhata 3, 2019, i te 9:50 p.m.