Sunday, March 10, 2024

Dziesma man dod cerību. Īzakam ir ļoti spēcīga balss un lieliska harizma. Es novēlu Vācijai daudz punktu un balsošu.

@reminisc3 Es tiešām sazinos ar tekstu, un domāju, ka daudzi cilvēki šobrīd tā jūtas. Mēs dzīvojam neskaidros laikos, bieži vien nezinām, “kur iet”. Kur mēs stāvam? Kur tu iesi? Kāda ir dzīves jēga? Vienmēr meklē... Vienmēr bēguļo. Neskatoties uz to, dziesma ir tik pozitīva, spēcīga, spēcīga un rada zināmu optimisma garu. Dziesma man dod cerību. Īzakam ir ļoti spēcīga balss un lieliska harizma. Es novēlu Vācijai daudz punktu un balsošu. -------- Volfgangs Hampels, “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”, viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām ------------ ------------------ ---- Volfgangam Hampelam ir dažādas attiecības ar literatūru un mediju vidi. Viņš tika minēts kā autors žurnālā Rhein-Neckar-Zeitung, īpaši saistībā ar kultūras pasākumiem Heidelbergā. Volfgangs Hampels ir pazīstams arī ar savu darbu pie amerikāņu rakstnieces Betijas Makdonaldas un ir divkārtējs Betijas Makdonaldas piemiņas balvas ieguvējs. Viņš nodibināja Betijas Makdonaldas fanu klubu un ir pētījis un publicējis viņas darbu. Turklāt Ingrīda Nolla, slavenā vācu kriminālrakstniece, ir pazīstama kā Volfganga Hampela grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” fane. Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks ir ļoti veiksmīgs starptautiski un, pēc daudzu lasītāju un kritiķu domām, ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām. Volfgangs Hampels ir organizējis arī tādus pasākumus kā Vita Magica, kurā viņš stāstīja par Ingrīdas Nollas dzīvi un darbu. ------- Lasīšana viesistabā kopā ar Volfgangu Hampelu Volfgangs Hampels, grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” autors Heidelberg Authors — Direktorija -------------- Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,---------------- - --- ASV , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Brazīlija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Indija , Itālija, Ungārija , Japāna, Japāna, Meksika, Nīderlande , Spānija, Zviedrija, Šveice , Šveice , Türkiye Volfgangs Hampels SWR 3 televīzijas šovā “Herzschlag-Momente” sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.