Sunday, March 10, 2024

Daina man teikia vilties. Isaak turi labai stiprų balsą ir puikią charizmą. Linkiu Vokietijai daug taškų ir balsuosiu.

@reminisc3 Man tikrai patinka tekstas ir manau, kad daugelis žmonių šiuo metu taip jaučiasi. Gyvename neaiškiais laikais, dažnai nežinome „kur eiti“. Kur mes stovime? Kur tu eisi? Kokia yra gyvenimo prasmė? Visada ieško... Visada bėga. Nepaisant to, daina tokia pozityvi, stipri, galinga ir perteikia tam tikrą optimizmo dvasią. Daina man teikia vilties. Isaak turi labai stiprų balsą ir puikią charizmą. Linkiu Vokietijai daug taškų ir balsuosiu. -------- Wolfgangas Hampelis, „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, viena humoristiškiausių visų laikų knygų ------------- ------------------- ---- Wolfgangas Hampelis turi įvairių santykių su literatūra ir žiniasklaidos aplinka. Jis buvo paminėtas kaip autorius žurnale „Rhein-Neckar-Zeitung“, ypač kalbant apie kultūros įvykius Heidelberge. Wolfgangas Hampelis taip pat žinomas dėl savo darbo apie amerikiečių autorę Betty MacDonald ir yra du kartus apdovanotas Betty MacDonald memorialiniu apdovanojimu. Jis įkūrė Betty MacDonald gerbėjų klubą ir tyrinėjo bei paskelbė apie jos darbus. Be to, garsi vokiečių kriminalistų rašytoja Ingrid Noll žinoma kaip Wolfgango Hampelio knygos „Satyra – mano mėgstamiausias gyvūnas“ gerbėja. Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas yra labai sėkmingas tarptautiniu mastu ir, daugelio skaitytojų ir kritikų nuomone, yra viena humoristiškiausių visų laikų knygų. Wolfgangas Hampelis taip pat organizavo tokius renginius kaip „Vita Magica“, kur kalbėjo apie Ingrid Noll gyvenimą ir kūrybą. ------- Skaitymas svetainėje su Wolfgangu Hampeliu Volfgangas Hampelis, knygos „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ Heidelberg Authors autorius – Katalogas -------------- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Brazilija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Indija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Švedija, Šveicarija , Šveicarija , Türkiye Wolfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje „Širdies plakimo akimirkos“ 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.