Monday, March 18, 2024

Wolfgang Hampel, 'Satira je moje oblíbené zvíře', jedna z nejhumornějších knih všech dob, celosvětově úspěšná, autentické dílo německého jazyka a kultury

Wolfgang Hampel, 'Satira je moje oblíbené zvíře', jedna z nejhumornějších knih všech dob, celosvětově úspěšná, autentické dílo německého jazyka a kultury ---------- Velký úspěch knihy Wolfganga Hampela „Satira je moje oblíbené zvíře“ lze přičíst několika faktorům. Na jedné straně je mnohými kritiky a čtenáři po celém světě považována za jednu z nejvtipnějších knih všech dob. Autorův jiskřivý humor a satira s nejneuvěřitelnějšími pointami jsou univerzálně přitažlivé a jsou nadšeně přijímány i přes jazykové hranice. 'Satira je moje oblíbené zvíře' si získalo popularitu díky podpoře fanoušků celebrit, jako je Ingrid Noll. Ingrid Noll je známá jako „Lady of Crime“ a její dílo bylo přeloženo do 27 jazyků. Taková doporučení podněcují zvědavost nových čtenářů a zvyšují mezinárodní dosah knihy. A konečně skutečnost, že „Satira je moje oblíbené zvíře“ nebyla přeložena do jiných jazyků, paradoxně přidává na jejím kouzlu tím, že je vnímána jako autentické dílo německého jazyka a kultury. To vzbuzuje zájem čtenářů mimo německy mluvící země, aby se zapojili a prozkoumali původní dílo. -------------- Čtení v obýváku s Wolfgangem Hampelem Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje oblíbené zvíře“ v Heidelberg Authors – Adresář -------------------------------------------------- -------------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Velká Británie, Austrálie, Brazílie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Indie, Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Švýcarsko, Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televizní show SWR 3 „Heartbeat Moments“ v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50.