Monday, March 11, 2024

Volfqanq Hampelin "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabı bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biri olmaqla yanaşı

Volfqanq Hampelin "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabı bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biri olmaqla yanaşı, həm də depressiya və özünə şübhə ilə necə mübarizə apardığımız kimi çox vacib, ciddi mövzulardan bəhs edir. İkar həvəslə təkrar-təkrar oxuduğum möhtəşəm mətndir. Yumoristik ədəbi inci ən yüksək səviyyədə yazılmışdır. Müəllif təkcə bizi necə güldürəcəyini bilmir. Dərinizin altına girən və hamımızı ruhlandıran bir kitab! Volfqanq Hampelin “Satira mənim sevimli heyvanımdır” kitabı ilə dünyanın bir çox oxucusuna çatması mənim üçün tamamilə başa düşüləndir. -------------- Wolfgang Hampel ilə qonaq otağı oxu Volfqanq Hampel, Heydelberqdə “Satira mənim sevimli heyvanımdır” kitabının müəllifi Müəlliflər – kataloq ------------------------------------------------- -------------------- Kitab məlumatı milli və beynəlxalq, Eurobuch milli və beynəlxalq,---------------- - --- ABŞ , Birləşmiş Krallıq, Avstraliya , Braziliya , Kanada, Çexiya, Fransa, Almaniya, Almaniya , Hindistan , İtaliya, Macarıstan , Yaponiya, Yaponiya, Meksika, Hollandiya , İspaniya, İsveç, İsveçrə , İsveçrə , Türkiyə -------------------------------- ------------------------------------------------- --------------------------------------- Volfqanq Hampel 3 avqust 2019-cu il, şənbə günü, saat 21:50-də SWR 3 "Ürək döyüntüsü anları" televiziya şousunda.