Monday, March 11, 2024

'Satire is my favourite animal' deur Wolfgang Hampel is nie net een van die mees humoristiese boeke van alle tye nie, maar handel ook oor baie belangrike, ernstige onderwerpe

'Satire is my favourite animal' deur Wolfgang Hampel is nie net een van die mees humoristiese boeke van alle tye nie, maar handel ook oor baie belangrike, ernstige onderwerpe, soos hoe ons depressie en selftwyfel hanteer. Icarus is 'n wonderlike teks wat ek weer en weer met entoesiasme lees. ’n Humoristiese literêre juweel geskryf op die hoogste vlak. Die skrywer weet nie net hoe om ons te laat lag nie. 'n Boek wat onder jou vel kom en ons almal bemoedig! Dit is vir my absoluut verstaanbaar dat Wolfgang Hampel baie lesers regoor die wêreld bereik met sy boek 'Satire is my favourite animal'. -------------- Lees in die woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, skrywer van “Satire is my gunstelingdier” in Heidelberg Skrywers – Gids -------------------------------------------------- -------------------- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Türkiye ---------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Wolfgang Hampel in die SWR 3-televisieprogram “Heartbeat Moments” op Saterdag, 3 Augustus 2019, om 21:50.