Monday, March 11, 2024

'Satire is mijn lievelingsdier' ​​van Wolfgang Hampel is niet alleen een van de meest humoristische boeken aller tijden, maar gaat ook over hele belangrijke, serieuze onderwerpen

'Satire is mijn lievelingsdier' ​​van Wolfgang Hampel is niet alleen een van de meest humoristische boeken aller tijden, maar gaat ook over hele belangrijke, serieuze onderwerpen, zoals hoe we omgaan met depressie en twijfel aan zichzelf. Icarus is een geweldige tekst die ik keer op keer met enthousiasme lees. Een humoristisch literair pareltje geschreven op het hoogste niveau. De auteur weet niet alleen hoe hij ons aan het lachen moet maken. Een boek dat onder je huid kruipt en ons allemaal bemoedigt! Voor mij is het volkomen begrijpelijk dat Wolfgang Hampel met zijn boek 'Satire is mijn favoriete dier' ​​veel lezers over de hele wereld bereikt. -------------- Lezen in de woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, auteur van “Satire is mijn favoriete dier” in Heidelberg Auteurs – Directory --------------------------------------------- -------------------- Boekinfo nationaal & internationaal, Eurobuch nationaal & internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Brazilië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , India , Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zweden, Zwitserland , Zwitserland , Turkije ---------------------- --------------------------------------------- ----------------------------------- Wolfgang Hampel in de SWR 3 televisieshow 'Heartbeat Moments' op zaterdag 3 augustus 2019 om 21:50 uur.