Monday, March 11, 2024

„Satira je moje oblíbené zvíře“ od Wolfganga Hampela není jen jednou z nejhumornějších knih všech dob, ale zabývá se také velmi důležitými a vážnými tématy, jako je to

„Satira je moje oblíbené zvíře“ od Wolfganga Hampela není jen jednou z nejhumornějších knih všech dob, ale zabývá se také velmi důležitými a vážnými tématy, jako je to, jak se vyrovnáváme s depresí a pochybami o sobě. Ikarus je skvělý text, který čtu znovu a znovu s nadšením. Humorný literární skvost napsaný na nejvyšší úrovni. Autorka neví, jak nás jen rozesmát. Kniha, která se vám dostane pod kůži a povzbudí nás všechny! Je pro mě naprosto pochopitelné, že Wolfgang Hampel svou knihou „Satira je moje oblíbené zvíře“ oslovuje mnoho čtenářů po celém světě. --------------- Čtení v obýváku s Wolfgangem Hampelem Wolfgang Hampel, autor knihy „Satira je moje oblíbené zvíře“ v Heidelberg Authors – Adresář -------------------------------------------------- -------------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Velká Británie, Austrálie, Brazílie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Indie, Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Švýcarsko, Türkiye ----------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televizní show SWR 3 „Heartbeat Moments“ v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50.