Monday, March 11, 2024

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela nije samo jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, već se bavi i vrlo važnim, ozbiljnim temama

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela nije samo jedna od najhumorističnijih knjiga svih vremena, već se bavi i vrlo važnim, ozbiljnim temama, poput toga kako se nosimo s depresijom i sumnjom u sebe. Icarus je sjajan tekst koji uvijek iznova čitam s oduševljenjem. Duhoviti književni dragulj napisan na najvišoj razini. Autor nas ne zna samo nasmijati. Knjiga koja vam se uvuče pod kožu i sve nas ohrabri! Sasvim mi je razumljivo da Wolfgang Hampel svojom knjigom 'Satira je moja omiljena životinja' dopire do brojnih čitatelja diljem svijeta. -------------- Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelbergu Autori – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Informacije o knjigama nacionalne i međunarodne, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Nizozemska , Španjolska, Švedska, Švicarska , Švicarska , Turska ---------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel u televizijskoj emisiji SWR 3 “Heartbeat Moments” u subotu, 3. kolovoza 2019. u 21:50.