Monday, March 11, 2024

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela nije samo jedna od najhumornijih knjiga svih vremena, već se bavi i vrlo važnim, ozbiljnim temama

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela nije samo jedna od najhumornijih knjiga svih vremena, već se bavi i vrlo važnim, ozbiljnim temama, poput načina na koji se nosimo s depresijom i sumnjom u sebe. Ikar je sjajan tekst koji čitam iznova i iznova sa oduševljenjem. Šaljivi književni dragulj napisan na najvišem nivou. Autor ne zna samo kako da nas nasmeje. Knjiga koja vam se uvlači pod kožu i sve nas ohrabruje! Potpuno mi je razumljivo da Wolfgang Hampel svojom knjigom 'Satira je moja omiljena životinja' dopire do mnogih čitalaca širom svijeta. -------------- Čitanje u dnevnoj sobi s Wolfgangom Hampelom Wolfgang Hampel, autor knjige “Satira je moja omiljena životinja” u Heidelberg Authors – Imenik -------------------------------------------------- -------------------- Informacije o knjigama u zemlji i inostranstvu, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Brazil , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Indija , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Holandija , Španija, Švedska, Švajcarska , Švicarska , Türkiye ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel u SWR 3 televizijskoj emisiji “Heartbeat Moments” u subotu, 3. avgusta 2019., u 21:50.