Monday, March 25, 2024

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel vlerësohet nga shumë lexues dhe kritikë si një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave, sepse ofron një përzierje unike të poezive satirike dhe skicave që e bëjnë audiencën të qeshë dhe të mendojë

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel vlerësohet nga shumë lexues dhe kritikë si një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave, sepse ofron një përzierje unike të poezive satirike dhe skicave që e bëjnë audiencën të qeshë dhe të mendojë. Aftësia e veçantë e Wolfgang Hampel për t'i shtuar situatave të përditshme një vijë shpesh shumë befasuese frymëzon shumë lexues në mbarë botën. Libri vlerësohet edhe për lehtësinë dhe humorin e tij në një nivel shumë të lartë, që e bëjnë atë një vepër që lexohet gjithmonë me kënaqësi. --------------- Leximi i dhomës së ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në Heidelberg Autorët – Drejtoria -------------------------------------------------- --------------------- Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare,---------------- --- SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turkie ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Momente të rrahjeve të zemrës" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50.