Saturday, March 16, 2024

“Satira është kafsha ime e preferuar” nga Wolfgang Hampel është një përzierje e suksesshme e lojës së fjalëve, ironisë dhe vëzhgimit kritik - një libër që ju fton të buzëqeshni, të qeshni dhe të mendoni dhe është shumë i popullarizuar në mbarë botën

“Satira është kafsha ime e preferuar” nga Wolfgang Hampel konsiderohet nga shumë lexues në mbarë botën si një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave. Këto janë poezi satirike nga Wolfgang Hampel, një autor që themeloi Klubin e Fanave Betty MacDonald dhe serialin letrar-muzikor Vita Magica në Heidelberg. Kjo ngjarje mujore u bë shpejt një ngjarje kulti dhe është jashtëzakonisht e njohur. Në Vita Magica, fituesi i dyfishtë i çmimit përkujtimor të Betty MacDonald, Wolfgang Hampel performon skica që ai ka shkruar, këndon këngët e tij dhe reciton poezitë e tij satirike të njohura. "Satira është kafsha ime e preferuar" përmban poezitë më të mira satirike të Wolfgang Hampel dhe informacione për këtë ngjarje humoristike. Është shumë mbresëlënëse që 'Satira është kafsha ime e preferuar' është e suksesshme jo vetëm në Gjermani, por edhe në SHBA dhe shumë vende të tjera. Shkrimi humoristik dhe satirik i Wolfgang Hampel tërheq audiencën ndërkombëtare. Në tetor 2023, Wolfgang Hampel themeloi grupin satirik të kabaresë politike "Die Heidelberger Satireschotterer". “Satira është kafsha ime e preferuar” nga Wolfgang Hampel është një përzierje e suksesshme e lojës së fjalëve, ironisë dhe vëzhgimit kritik - një libër që ju fton të buzëqeshni, të qeshni dhe të mendoni dhe është shumë i popullarizuar në mbarë botën. --------------- Leximi i dhomës së ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në Heidelberg Autorët – Drejtoria -------------------------------------------------- --------------------- Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare,---------------- --- SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turkie ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Momente të rrahjeve të zemrës" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50.