Sunday, March 10, 2024

Şarkı bana umut veriyor. Isaak'ın çok güçlü bir sesi ve harika bir karizması var. Almanya'ya bol puanlar diliyorum ve oy kullanacağım.

@remiinisc3 Metinle gerçekten bağ kuruyorum ve şu anda pek çok insanın da böyle hissettiğini düşünüyorum. Belirsiz zamanlarda yaşıyoruz, çoğu zaman “nereye gideceğimizi” bilmiyoruz. Nerede duruyoruz? Nereye gideceksin? hayatın anlamı nedir? Daima arıyor... Daima kaçak. Yine de şarkı çok olumlu, güçlü, kuvvetli ve belli bir iyimserlik ruhu taşıyor. Şarkı bana umut veriyor. Isaak'ın çok güçlü bir sesi ve harika bir karizması var. Almanya'ya bol puanlar diliyorum ve oy kullanacağım. -------- Wolfgang Hampel, "Hiciv benim en sevdiğim hayvandır", tüm zamanların en mizahi kitaplarından biri--------------- ------------------ ---- Wolfgang Hampel'in edebiyat ve medya ortamıyla çeşitli ilişkileri var. Rhein-Neckar-Zeitung'da, özellikle Heidelberg'deki kültürel etkinliklerle bağlantılı olarak bir yazar olarak bahsediliyordu. Wolfgang Hampel aynı zamanda Amerikalı yazar Betty MacDonald üzerine yaptığı çalışmalarla da tanınıyor ve iki kez Betty MacDonald Anma Ödülü'nü kazandı. Betty MacDonald Fan Club'ı kurdu ve onun çalışmalarını araştırdı ve yayınladı. Ayrıca ünlü Alman polisiye yazarı Ingrid Noll, Wolfgang Hampel'in “Hiciv benim en sevdiğim hayvandır” kitabının hayranı olarak biliniyor. Hiciv benim en sevdiğim hayvandır, uluslararası alanda çok başarılıdır ve birçok okuyucu ve eleştirmene göre tüm zamanların en mizahi kitaplarından biridir. Wolfgang Hampel ayrıca Ingrid Noll'un hayatı ve çalışmaları hakkında konuştuğu Vita Magica gibi etkinlikler de düzenledi. ------- Wolfgang Hampel ile oturma odasında okuma Wolfgang Hampel, Heidelberg Yazarlarında "Hiciv benim en sevdiğim hayvandır" kitabının yazarı – Rehber ------------- Kitap bilgileri ulusal ve uluslararası, Eurobuch ulusal ve uluslararası,---------------- - --- ABD , Birleşik Krallık, Avustralya , Brezilya , Kanada, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, Almanya , Hindistan , İtalya, Macaristan , Japonya, Japonya, Meksika, Hollanda , İspanya, İsveç, İsviçre , İsviçre , Türkiye Wolfgang Hampel, 3 Ağustos 2019 Cumartesi günü saat 21.50'de SWR 3 televizyon programı 'Kalp Atışı Anları'nda.