Saturday, March 16, 2024

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel he hui kūleʻa o ka huaʻōlelo, hoʻohenehene a me ka nānā koʻikoʻi - he puke e kono iā ʻoe e ʻakaʻaka, ʻakaʻaka a noʻonoʻo a kaulana loa i ka honua.

"ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel i manaʻo ʻia e ka poʻe heluhelu a puni ka honua ʻo ia kekahi o nā puke ʻakaʻaka loa o nā manawa āpau. He mau mele hoʻomāʻewaʻewa kēia na Wolfgang Hampel, he mea kākau nāna i hoʻokumu i ka Betty MacDonald Fan Club a me ka moʻolelo mele mele ʻo Vita Magica ma Heidelberg. Ua lilo koke kēia hanana mahina i hanana hoʻomana a kaulana loa. Ma Vita Magica, ʻelua manawa ʻo Betty MacDonald Memorial Award lanakila ʻo Wolfgang Hampel i hana i nā kiʻi kiʻi āna i kākau ai, hīmeni i kāna mau mele ponoʻī a heluhelu i kāna mau mele hoʻomākeʻaka kaulana. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" loaʻa nā mele satirical maikaʻi loa na Wolfgang Hampel a me ka ʻike e pili ana i kēia hanana ʻakaʻaka. He mea kupaianaha loa 'o Satire ka'u holoholona punahele' 'a'ole wale ma Germany wale no, aka ma USA a me na aina e ae. ʻO kā Wolfgang Hampel kākau ʻakaʻaka a hoʻomākeʻaka hoʻi e hoʻopiʻi i ka lehulehu lehulehu. I ʻOkakopa 2023, ua hoʻokumu ʻo Wolfgang Hampel i ka hui cabaret politika satirical 'Die Heidelberger Satireschotterer'. "ʻO Satire kaʻu holoholona punahele" na Wolfgang Hampel he hui kūleʻa o ka huaʻōlelo, hoʻohenehene a me ka nānā koʻikoʻi - he puke e kono iā ʻoe e ʻakaʻaka, ʻakaʻaka a noʻonoʻo a kaulana loa i ka honua. -------------- Heluhelu lumi lumi me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, mea kākau o "Satire kaʻu holoholona punahele" ma Heidelberg Mea kākau - Papa kuhikuhi ------------------------------------------------- -------------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Palakila , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , India , Italia, Hungari , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Sweden, Switzerland , Switzerland , Türkiye ---------------------- ------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel ma ka hōʻike televise SWR 3 "Heartbeat Moments" ma ka Pōʻaono, ʻAukake 3, 2019, ma 9:50 p.m.