Sunday, March 10, 2024

Mahnı mənə ümid verir. İsaakın çox güclü səsi və böyük xarizması var. Almaniyaya çox xal arzulayıram və səs verəcəm.

@remiinisc3 Mən mətnlə həqiqətən əlaqə saxlayıram və düşünürəm ki, bir çox insanlar hazırda belə hiss edir. Biz qeyri-müəyyən vaxtlarda yaşayırıq, çox vaxt “hara gedəcəyimizi” bilmirik. Biz harada dayanırıq? hara gedəcəksən? Həyatın mənası nədir? Həmişə axtarışda... Həmişə qaçışda. Buna baxmayaraq, mahnı o qədər müsbət, güclü, güclüdür və müəyyən bir nikbinlik ruhunu çatdırır. Mahnı mənə ümid verir. İsaakın çox güclü səsi və böyük xarizması var. Almaniyaya çox xal arzulayıram və səs verəcəm. -------- Wolfgang Hampel, "Satira mənim sevimli heyvanımdır", bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biri------------ ------------------ ---- Volfqanq Hampelin ədəbiyyat və media mənzərəsi ilə müxtəlif əlaqələri var. O, Rhein-Neckar-Zeitung-da, xüsusən də Heydelberqdəki mədəni tədbirlərlə bağlı müəllif kimi qeyd edilib. Volfqanq Hampel həm də amerikalı yazıçı Betti Makdonald üzərindəki işi ilə tanınır və Betti Makdonaldın xatirə mükafatının iki dəfə qalibidir. O, Betty MacDonald Fan Club-u qurdu və onun işlərini araşdırdı və nəşr etdi. Bundan əlavə, məşhur alman kriminal yazıçısı İnqrid Noll Volfqanq Hampelin “Satira mənim sevimli heyvanımdır” kitabının pərəstişkarı kimi tanınır. Satira - mənim sevimli heyvanım beynəlxalq səviyyədə çox uğurludur və bir çox oxucu və tənqidçinin fikrincə, bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biridir. Volfqanq Hampel həmçinin Vita Magica kimi tədbirlər təşkil edib, burada İnqrid Nollun həyat və yaradıcılığından danışıb. ------- Wolfgang Hampel ilə qonaq otağı oxu Volfqanq Hampel, Heydelberqdə “Satira mənim sevimli heyvanımdır” kitabının müəllifi Müəlliflər – kataloq ------------- Kitab məlumatı milli və beynəlxalq, Eurobuch milli və beynəlxalq,---------------- - --- ABŞ , Birləşmiş Krallıq, Avstraliya , Braziliya , Kanada, Çexiya, Fransa, Almaniya, Almaniya , Hindistan , İtaliya, Macarıstan , Yaponiya, Yaponiya, Meksika, Hollandiya , İspaniya, İsveç, İsveçrə , İsveçrə , Türkiyə Volfqanq Hampel 3 avqust 2019-cu il, şənbə günü, saat 21:50-də SWR 3 televiziya şousunda "Herzschlag-Momente".