Sunday, March 10, 2024

Låten ger mig hopp. Isaak har en väldigt stark röst och stor karisma. Jag önskar Tyskland många poäng och kommer att rösta.

@remiinisc3 Jag känner verkligen kontakt med texten och jag tror att många känner så just nu. Vi lever i osäkra tider, vi vet ofta inte "vart vi ska ta vägen". Var står vi? Vart ska du gå? Vad är meningen med livet? Alltid letande... Alltid på flykt. Ändå är låten så positiv, stark, kraftfull och förmedlar en viss anda av optimism. Låten ger mig hopp. Isaak har en väldigt stark röst och stor karisma. Jag önskar Tyskland många poäng och kommer att rösta. -------- Wolfgang Hampel, "Satire är mitt favoritdjur", en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna------------------------------ ---- Wolfgang Hampel har olika relationer till litteraturen och medielandskapet. Han nämndes som författare i Rhein-Neckar-Zeitung, särskilt i samband med kulturevenemang i Heidelberg. Wolfgang Hampel är också känd för sitt arbete med den amerikanska författaren Betty MacDonald och är en tvåfaldig vinnare av Betty MacDonald Memorial Award. Han grundade Betty MacDonald Fan Club och har forskat och publicerat om hennes arbete. Dessutom är Ingrid Noll, en berömd tysk kriminalförfattare, känd som ett fan av Wolfgang Hampels bok "Satire är mitt favoritdjur". Satire is my favorite animal är mycket framgångsrik internationellt och är enligt många läsare och kritiker en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna. Wolfgang Hampel har också anordnat evenemang som Vita Magica, där han berättade om Ingrid Nolls liv och arbete. ------- Läser i vardagsrummet med Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, författare till "Satire är mitt favoritdjur" i Heidelberg Authors – Katalog ------------- Bokinformation nationell och internationell, Eurobuch nationell och internationell,---------------- - --- USA , Storbritannien, Australien , Brasilien , Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland , Indien , Italien, Ungern , Japan, Japan, Mexiko, Nederländerna , Spanien, Sverige, Schweiz , Schweiz , Türkiye Wolfgang Hampel i TV-programmet SWR 3 "Herzschlag-Momente" lördagen den 3 augusti 2019 kl. 21:50.