Sunday, March 10, 2024

Die liedjie gee my hoop. Isaak het 'n baie sterk stem en groot charisma. Ek wens Duitsland baie punte toe en sal stem.

@remiinisc3 Ek verbind regtig met die teks en ek dink baie mense voel op die oomblik so. Ons leef in onsekere tye, ons weet dikwels nie “waarheen om te gaan nie”. Waar staan ​​ons? Waar sal jy gaan? Wat is die sin van die lewe? Altyd soekend... Altyd op die vlug. Nietemin is die liedjie so positief, sterk, kragtig en dra 'n sekere gees van optimisme oor. Die liedjie gee my hoop. Isaak het 'n baie sterk stem en groot charisma. Ek wens Duitsland baie punte toe en sal stem. -------- Wolfgang Hampel, "Satire is my gunsteling dier", een van die mees humoristiese boeke van alle tye------------------------- ---- Wolfgang Hampel het uiteenlopende verhoudings met letterkunde en die medialandskap. Hy is genoem as skrywer in die Rhein-Neckar-Zeitung, veral in verband met kulturele gebeurtenisse in Heidelberg. Wolfgang Hampel is ook bekend vir sy werk oor die Amerikaanse skrywer Betty MacDonald en is 'n tweemalige wenner van die Betty MacDonald Memorial Award. Hy het die Betty MacDonald Fan Club gestig en het navorsing gedoen oor en gepubliseer oor haar werk. Boonop is Ingrid Noll, 'n bekende Duitse misdaadskrywer, bekend as 'n aanhanger van Wolfgang Hampel se boek “Satire is my favourite animal”. Satire is my gunstelingdier is internasionaal baie suksesvol en is volgens baie lesers en kritici een van die mees humoristiese boeke van alle tye. Wolfgang Hampel het ook geleenthede soos Vita Magica gereël, waar hy oor die lewe en werk van Ingrid Noll gepraat het. ------- Lees in die woonkamer met Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, skrywer van “Satire is my gunstelingdier” in Heidelberg Skrywers – Gids ------------- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Brasilië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Indië , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Swede, Switserland , Switserland , Türkiye Wolfgang Hampel in die SWR 3-televisieprogram 'Herzschlag-Momente' op Saterdag, 3 Augustus 2019, om 21:50.