Monday, March 18, 2024

Çdo vit ka një ESC gjermane që godet - është turp kjo që po ndodh me Gjermaninë - ata nuk i meritojnë këto rezultate të këqija - le të votojmë për Isakun dhe Gjermaninë

Çdo vit ka një ESC gjermane që godet - është turp kjo që po ndodh me Gjermaninë - ata nuk i meritojnë këto rezultate të këqija - le të votojmë për Isakun dhe Gjermaninë @lindelund9452 Është njësoj çdo vit. Unë vij nga Suedia dhe kam folur me shumë fansa të ESC nga e gjithë bota në lidhje me bashingun gjerman të ESC. Tifozët e ESC janë të vetëdijshëm për këtë. Nëse kjo ndodh përsëri këtë vit, Gjermania duhet të largohet nga ESC. Italia u largua nga ESC shumë vite më parë, u rikthye pas një kohe të gjatë dhe tani ka rezultate të shkëlqyera. Është turp ajo që po ndodh me Gjermaninë dhe nuk i meritojnë këto rezultate shumë të dobëta. Familja ime, miqtë dhe unë do të votojmë për Isakun dhe Gjermaninë sepse kjo nuk është aspak e drejtë. Le të votojmë për kontributin gjerman. Sulmi gjerman i ESC duhet të ndalet!!!! Ne pamë finalen gjermane dhe Isaak ishte një nga tre favoritët tanë. Isaak dhe Gjermania meritojnë një rezultat të mirë të ESC. --------------- Leximi i dhomës së ndenjes me Wolfgang Hampel Wolfgang Hampel, autor i "Satira është kafsha ime e preferuar" në Heidelberg Autorët – Drejtoria -------------------------------------------------- --------------------- Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare,---------------- --- SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Brazil , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Indi , Itali, Hungaria , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Suedi, Zvicër , Zvicra , Turkie ---------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel në shfaqjen televizive SWR 3 "Momente të rrahjeve të zemrës" të shtunën, 3 gusht 2019, në orën 21:50.